home دسته‌بندی نشده سیتی در دیداری حساس مقابل چلسی پیروز شد

سیتی در دیداری حساس مقابل چلسی پیروز شد


به گزارش شفاف، در حساس ترین دیدار هفته بیست و دوم لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی که در 11 بازی اخیر خود در لیگ برتر پیروز شده بود، به مصاف چلسی رفت. این دیدار تکرار فینال فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا بود که در آن چلسی با یک گل پیروز شد. بازی با میزبانی تیم سیتی میزبان آغاز شد اما این تیم نتوانست از فرصت های به دست آمده در این دیدار زیاد استفاده کند.

غیبت ریاض محرز الجزایری که به دلیل جام ملت های آفریقا غایب بود نیز باعث شد رحیم استرلینگ از ابتدا در ترکیب تیمش به میدان برود.

در نهایت نیمه اول این دیدار بدون رد و بدل شدن گل به پایان رسید. در نیمه دوم و در دقیقه 70 کانسپسیون توانست توپ را به کوین دی بروین برساند و این بازیکن با نفوذ به قلب خط دفاعی چلسی توانست دروازه کپا، دروازه بان اسپانیایی را باز کند و او را تسلیم کند. .

در ادامه این رقابت ها فردا یکشنبه 26 دی ماه چند دیدار برگزار می شود که در یکی از آن ها لیورپول باید به مصاف برنتفورد برود و در دربی شمال لندن، آرسنال و تاتنهام به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

همچنین امشب در ادامه این رقابت ها منچستریونایتد به مصاف استون ویلا می رود که در بازی قبل در جام حذفی موفق شده بود این تیم را حذف کند و حالا دوباره به مصاف این تیم می رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.