home دسته‌بندی نشده استقلال، پرسپولیس و گل گهر هنوز حذف نشده اند

استقلال، پرسپولیس و گل گهر هنوز حذف نشده اند


به گزارش شفاف، حمید سجادی درباره حذف تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا گفت: انشاالله حذف نشوند و همچنان امیدواریم شش روز فرصت تجدید نظر باقی بماند و فدراسیون فوتبال ایران به عنوان یک تیم داوری شود. عضو کنفدراسیون فوتبال آسیا در دو باشگاه.” مهلت سه ماهه هنوز به پایان نرسیده است و باشگاه ها در تلاش هستند تا وظایفی را که از سال 2016 انجام نشده است، انجام دهند.

وی ادامه داد: تیم فوتبال گلگهر نیز بدهی داشت و با هشت روز تاخیر پرداخت شد که آن هم رفع می شود.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: پرسپولیس و استقلال تا پایان دی ماه در حال تکمیل مدارک بودند و دو هفته پیش به طور ناگهانی از سوی شرکتی که بحث حرفه ای شدن AFC را دنبال می کند مهلت پنج روزه رسید. ما کنفدراسیون فوتبال آسیا نیستیم و با این شرکت هستیم.

سجادی افزود: در حالی که تمامی باشگاه های چینی حذف شده اند، عربستان 10 درخواست کرده که با حذف 3 مورد همراه بوده است و اکنون سوال ما این است که چگونه کنفدراسیون فوتبال آسیا مهلت شناسایی فدراسیون خود را نادیده گرفته و ناگهان او هواداران و مدیریت دو تیم را شوکه کرد.

به گفته سجادی، موضوع مالکیت مشترک دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نیز حل شده است.

به گزارش شفاف، این سخنان وزیر ورزش و جوانان در حالی مطرح شد که کنفدراسیون فوتبال آسیا در تاریخ 15 دی ماه سال جاری با صدور اطلاعیه ای رسمی مبنی بر لغو نهایی مجوزهای حرفه ای استقلال، پرسپولیس و گل گهر سیرجان و … غیبت این سه تیم در لیگ قهرمانان آسیا اعلام شد. در عین حال با خروج پرسپولیس و استقلال از لیگ قهرمانان آسیا، سیدبندی در فصل جدید این رقابت ها با تغییراتی مواجه شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.