home دسته‌بندی نشده هیجان فوتبال در راه تهران

هیجان فوتبال در راه تهران


به گزارش شفاف، هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر جام خلیج فارس عصر فردا با برگزاری 8 دیدار در شهرهای مختلف برگزار می شود. در مهمترین بازی ها استقلال در تهران میزبان مس رفسنجان خواهد بود و پرسپولیس در مشهد میهمان قعرنشین جدول خواهد بود.

شنبه 7 ژانویه ساعت 15

پدیده مشهد – پرسپولیس تهران

شاگردان یحیی گل محمدی که چند هفته است نتایج خوبی کسب کرده و یک پله از استقلال در بالای جدول گرفته اند، باید در مشهد با پدیده قعرنشینان روبرو شوند.

پرسپولیس که اکنون با 28 امتیاز در رده دوم لیگ برتر قرار دارد، می تواند پس از مدت ها با پیروزی مقابل پدیده به صدر جدول لیگ برتر بازگردد و در صورت عدم پیروزی استقلال مقابل مس؛ و حتی عنوان قهرمانی نیم فصل را از آبی های پایتخت پس بگیرد.

تیم پدیده که در فصل جاری لیگ برتر عملکرد بسیار ضعیفی داشته و با 3 تساوی و 10 شکست در انتهای جدول 16 تیمی فوتبال ایران جای گرفته است، می تواند شرایط خود را در جدول لیگ کمی بهبود بخشد. مقابل تیم آماده پرسپولیس پیروز می شود. خودت را در لیگ برتر ببر.

پرسپولیس و پدیده

نساجی مازندران – ذوب آهن اصفهان

تیم های نهم و دهم جدول لیگ برتر یکی دیگر از دیدارهای حساس این هفته لیگ برتر را برگزار خواهند کرد.

ذوبی ها که با غلبه بر فجر سپاسی جایگاه خود را در جدول اندکی ارتقا دادند، حالا امیدوارند با شکست تیم نساجی به بالای جدول صعود کنند.

شاگردان تارتار اکنون با 17 امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به نساجی در رده دهم قرار دارند.

تیم ساکت الهامی در فصل جاری نتوانسته ثبات لازم را در جمع بندی داشته باشد و به همین دلیل مازندرانی ها هم اکنون چندان از تیم خود راضی نیستند.

نساجی که میزبان ذوب آهن اصفهان است تنها پس از تساوی خارج از خانه هفته گذشته مقابل هواداران به مصاف ذوب آهن خواهد رفت.

نساجی و فولاد

فجر سپاسی شیراز – تراکتورسازی تبریز

تیم های بازنده هفته سیزدهم لیگ برتر در شیراز این هفته یک بازی جذاب دیگر را برگزار خواهند کرد.

فجری ها که هفته گذشته شکست بدی را مقابل گل گهر سیرجان متحمل شدند برای فرار از قعر جدول نیاز به 3 امتیاز مقابل تراکتوری ها دارند. افسران نیروی انتظامی که با 11 امتیاز در رده چهاردهم جدول لیگ قرار دارند، تنها به پیروزی در خانه مقابل تیم نه چندان آماده تراکتورسازی فکر می کنند.

از طرفی تراکتوری ها که در 2 بازی اخیر خود در لیگ برتر شکست خورده اند، شرایط چندان بهتری در جدول لیگ برتر ندارند و نیاز به پیروزی مقابل فجرسپاسی دارند.

شاگردان سولدو پس از 2 شکست متوالی اکنون با 11 امتیاز تنها به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به فجر در رده سیزدهم جدول قرار دارند.

فجرسپاسی و تراکتور

پیکان – آلومینیوم اراک

شاید یکی از حساس ترین دیدارهای هفته چهاردهم لیگ برتر جدال تیم های پنجم و ششم جدول لیگ برتر باشد.

جایی که آلومینیوم 22 امتیازی در تهران به مصاف پیکان 20 امتیازی می رود. شاگردان رسول خطیبی که هفته گذشته با گل پایانی خود از شکست مقابل استقلال مجیدی گریختند، حالا به یک پیروزی و 3 امتیاز این دیدار نیاز دارند تا پس از چندین دیدار ناموفق در جمع مدعیان باقی بمانند.

شاگردان حسینی که هفته گذشته با یک امتیاز مهم مقابل فولاد به تهران بازگشتند، اکنون با 20 امتیاز در رده ششم جدول قرار دارند و در صورت پیروزی مقابل آلومینیوم در تهران می توانند در رده پنجم جدول بالای این تیم قرار بگیرند.

پیکان و آلومینیوم

گل گهر سیرجان – هوادار تهران

حضور رضا عنایتی به عنوان سرمربی جدال های جالبی را در لیگ برتر رقم زده است. عنایتی و تیم جذابش این هفته میهمان سرمربی سابق خود تیم امیر قلعه نویی در سیرجان هستند.

عنایتی که نشان داده بازی های زیبایی را با تیم جوانش مقابل تیم های مدعی انجام می دهد، این بار امیدوار است با نتیجه خوب مقابل سیرجانی ها به تهران بازگردد.

هواداران عنایتی که اکنون با 14 امتیاز در رده یازدهم جدول قرار دارند در صورت پیروزی از منطقه سقوط خارج خواهند شد.

گل گهری که هفته گذشته در شیراز به پیروزی دلچسبی دست یافت، با وجود حواشی بازیکن گابنی خود حالا با شرایط بهتری در لیگ برتر حضور دارد.

شاگردان قلعه نویی که با 17 امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارند می دانند که برای رسیدن به تیم های مدعی باید در چنین مسابقاتی پیروز شوند و چقدر ارزش کسب 3 امتیاز در بازی های خانگی را دارد. .

گل گهر سیرجان و هواداران

شنبه 7 ژانویه ساعت 5 بعد از ظهر

استقلال تهران – مس رفسنجان

تیم شکست ناپذیر لیگ بیست و یکم در هفته چهاردهم در تهران میزبان تیم مس رفسنجان است. استقلالی ها که در این فصل عملکرد فوق العاده ای داشتند و حالا با 29 امتیاز در صدر جدول قرار دارند، با از دست دادن 3 امتیاز حساس بازی مقابل آلومینیوم اراک، این بار تنها به دنبال پیروزی هستند. شاگردان مجیدی می دانند که در صورت کسب نتیجه ای غیر از برد ممکن است مقام اول خود را از دست بدهند و در نتیجه شاگردان مجیدی با انگیزه بالایی به مصاف رفسنجانی خواهند رفت.

آبی ها که 3 گل دریافت کرده اند بهترین خط دفاعی لیگ را دارند. آنها شب سختی را مقابل خط حمله برتر لیگ پیش رو دارند.

از سوی دیگر تیم مس رفسنجان که با 22 امتیاز در رده چهارم قرار دارد پس از پیروزی 3 بر صفر مقابل صنعت نفت آبادان در تهران و استقلال برابری نمی کند و رفسنجانی ها نیز به دنبال پیروزی در تهران هستند. .

استقلال تهران و مس رفسنجان

سپاهان اصفهان – فولاد خوزستان

دو هافبک مطرح سال های اخیر فوتبال ایران فردا شب به عنوان سرمربی تیم های سپاهان و فولاد در اصفهان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

نویدکیا و نکونام در شرایطی به مصاف یکدیگر می روند که نیاز مبرم به پیروزی در بازی فردا دارند.

سپاهانی ها که پس از 3 شکست متوالی در نهایت در هفته سیزدهم به پیروزی رسیدند، حالا تنها به دنبال پیروزی مقابل فولاد جواد نکونام هستند تا از جمع دو تیم مطرح پایتخت دور نمانند و در جمع مدعیان قرار بگیرند. شاگردان محرمی که اکنون با 25 امتیاز در رده سوم لیگ قرار دارند در صورت پیروزی و شکست پرسپولیس حتی می توانند به رده دوم جدول نیز صعود کنند.

از طرفی تیم نکونام که در هفته های گذشته موفق به کسب پیروزی نشده و هفته گذشته پیروزی را با تساوی مقابل پیکان عوض کرده بود، در غیاب لوسیانو پریرا که به دلیل غیبت لوسیانو پریرا در اصفهان است، شب سختی را در اصفهان خواهد داشت. تعلیق. .

فولاد خوزستان با 18 امتیاز در رده هفتم جدول قرار دارد و پیروزی مقابل سپاهان گام های تیم نکونام را در جدول متزلزل خواهد کرد.

سپاهان و فولاد

صنعت نفت آبادان – نفت مسجد سلیمان

دربی نفت آبادان و نفت مسجد سلیمان قعرنشین جدول لیگ برتر را در آبادان نگه می دارند. دو تیمی که لیگ برتر را با مربیان مستقل خود با امید فراوان آغاز کردند حالا شرایط چندان خوبی در لیگ برتر ندارند و در انتهای جدول قرار دارند.

شاگردان منصوریان در نفت آبادان پس از شکست 3 بر صفر مقابل مس رفسنجان در هفته سیزدهم لیگ برتر به فکر پیروزی خانگی مقابل نفت مسجد سلیمان هستند.

از طرفی مقابل شاگردان فراز کمالوند با شکست مقابل گل گهر سیرجان دیدار مقابل نفت آبادم را آغاز می کنند که نتیجه گیری در این بازی برای هر دوی آنها به یک اندازه اهمیت دارد.

نفت آبادان با 13 امتیاز در رده دوازدهم و نفت مسجد سلیمان با 11 امتیاز در رده پانزدهم جدول لیگ برتر قرار دارند.

صنعت نفت آبادان و نفت مشهد سلیمان

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.