home دسته‌بندی نشده تمیز کردن خانه را با برنامه اصلی آسان کنید

تمیز کردن خانه را با برنامه اصلی آسان کنید


گاهی اوقات به دلیل درگیری های کاری و کاری برخی از اعضای خانواده نمی توانند در انجام امور منزل و نظافت کمک کنند که در این صورت می توان به نظافتچی کمک کرد تا کار را با سرعت و دقت انجام دهد. اگر خودتان زمان کافی برای نظافت منزل ندارید، می توانید از کادر نظافتی خانه ماهر و حرفه ای کمک بگیرید.

نظافت همیشه برای ما ایرانی ها اهمیت ویژه ای داشته است. معمولا افراد پرمشغله از دستیاران کمک می گیرند. اپلیکیشن استادکار به عنوان بهترین شرکت خدمات نظافتی معرفی کننده نظافتچی های مجرب و ماهر این افراد را به محض نیاز در اختیار شما قرار می دهد تا کار شما طبق برنامه و با نظم مشخص انجام شود. .

پرسنل خدمات اصلی چه می کنند؟

تمیزی آشپزخانه بسیار مهم است و کارکنان توجه ویژه ای به آن دارند. ظروفی که در طول روز برای تهیه غذا استفاده می شود باید کاملا تمیز شوند زیرا این ظروف نگران سلامتی ما هستند و کوچکترین آلودگی در آنها ممکن است با بیماری همراه باشد. اگر روغن یا غذا روی اجاق، پلوپز، سرخ کن، مایکروفر و سایر وسایل ریخت، حتما آن را تمیز کنید.

نظافت اتاق ها و جمع و جور و مرتب کردن پذیرایی و همچنین نظافت و شستشوی حمام و توالت بسیار مهم است. شما می توانید با خیال راحت چنین کارهایی را به استادکاران بسپارید.

تمیز کردن خانه را با برنامه اصلی آسان کنید

نظافت راه پله و مشاعات ساختمانی با اپلیکیشن استادکار

در مجتمع های مسکونی معمولا از متخصص نظافت برای نظافت ساختمان استادکار استفاده می شود. همچنین می توانید با سایر همسایگان هماهنگ کنید و وظیفه نظافت راه پله ها، قسمت های مشترک، پارکینگ و حیاط، لابی و حتی سقف را به نیروی نظافت واگذار کنید. بهتر است نظافت ساختمان را از پله به طبقه آخر و به سمت پارکینگ و حیاط شروع کنید. به این ترتیب دیگر آلودگی در هنگام تردد به طبقات بالای ساختمان منتقل نمی شود.

استاد مستر به عنوان یک اپلیکیشن درخواست خدمات منزل با بکارگیری افراد مجرب و ماهر برای نظافت و نظافت منزل و ساختمان های مسکونی و اداری تلاش می کند تا اعتماد و رضایت مشتریان خود را جلب کند. به همین دلیل می توانید برای شستشوی فرش و موکت، شستشوی مبلمان، نظافت منزل و ساختمان و هر کار مرتبط با نظافت منزل از استادکار کمک بگیرید.

تمیز کردن خانه را با برنامه اصلی آسان کنید

استادکار و ارائه خدمات مختلف خانه و ساختمان

سریع ترین و کم هزینه ترین راه برای یافتن متخصصان مختلف با پشتیبانی کاری درخشان، استفاده از برنامه Craftsman است. با کمک یک استادکار می توانید بهترین متخصصان و تکنسین های خوش نام را در کمترین زمان ممکن در محل مورد نظر خود داشته باشید. خدمات ارائه شده توسط استاد بسیار متنوع است. از خدمات نصب و تعمیر کولر آبی، نصب و تعمیر کولر گازی، نصب و تعمیر تهویه و چیلر، و تعمیر فن کویل گرفته تا خدمات نظافت منزل، خدمات تاسیسات ساختمانی، خدمات مبلمان، خدمات سیم کشی برق و بسیاری از خدمات دیگر که می توان آنها را سفارش داد. استادکار هستند. اگر برای کارهای خانه هم به متخصص نیاز دارید، هم اکنون می توانید اپلیکیشن مستر مستر را از بازار و گوگل پلی دانلود کنید و یا به سایت استاد مستر مراجعه کنید.

استادکار هم اکنون در تهران، کرج، اصفهان و پردیس در حال فعالیت است و به زودی فعالیت خود را به سایر شهرهای ایران نیز گسترش خواهد داد. حتما همین الان به سایت استادکار سر بزنید و قیمت ها و متخصصان آن را بررسی کنید. حتما در شب عید به این خدمات نیاز خواهید داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.