home دسته‌بندی نشده مقاومت فلسطین در حمایت از اسیر ابوحوش، روز جمعه را «روز خشم» اعلام کرد.

مقاومت فلسطین در حمایت از اسیر ابوحوش، روز جمعه را «روز خشم» اعلام کرد.


ما می خواهیم روز جمعه روز خشم مردم فلسطین علیه رژیم صهیونیستی باشد و راهپیمایی در فلسطین و اردوگاه های آوارگان در حمایت از دستگیری هشام ابو حوش و مخالفت با بازداشت اداری برگزار شود. هر گونه آسیبی به هشام ابو حوش اسیر فلسطینی وارد شود. ، یعنی تجاوز به ملت ما، مقاومت سپر و شمشیر دفاع از اسرا است، ما دشمن صهیونیستی را مسئول وضعیت جسمانی ابو حوش و هرگونه عواقب آسیب او می دانیم.

این گروه ها تاکید کردند که همواره جلسات خود را برای پیگیری تحولات مربوط به دستگیری هشام ابو حوش و تعامل با هر تحولی در این زمینه برگزار خواهند کرد.

در این بیانیه آمده است: ما از مردم فلسطین در غزه، کرانه باختری و سرزمین های اشغالی 1948 که در حمایت از هشام ابو حوش متحد شدند، قدردانی می کنیم. همچنین از ابو حوش که برای چهل و یکمین روز متوالی در اعتصاب غذا به سر می برد تجلیل می کنیم و به او می گوییم تا زمانی که آزاد نشود او را آزاد نمی کنیم. ما از مردم فلسطین در کرانه باختری و سرزمین های 1948 می خواهیم به تظاهرات و همبستگی خود با ابو حوش ادامه دهند و درگیری با دشمن صهیونیستی را تشدید کنند. همچنین از ساکنان اردوگاه‌ها و سایر فلسطینی‌ها می‌خواهیم که بزرگ‌ترین کمپین همبستگی بین‌المللی را با ابو حوش آغاز کنند و بر دشمن صهیونیستی فشار بیاورند تا بازداشت اداری را که نقض قوانین بین‌المللی است، جرم انگاری کنند. ما از نهادهای حقوقی و بشردوستانه عربی و بین‌المللی می‌خواهیم به وظایف خود در قبال اسرا عمل کرده و سران رژیم صهیونیستی را به دلیل جنایات جنگی علیه بشریت محاکمه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.