home دسته‌بندی نشده سردار سلیمانی نمونه بارز مبارزه هوشمندانه در جهان است

سردار سلیمانی نمونه بارز مبارزه هوشمندانه در جهان است


به گزارش شفاف، در این دیدار سردار کارگر ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و گرامیداشت سالروز 9 دی گفت: در آستانه دومین سالگرد شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها هستیم. شهادت حاج قاسم سلیمانی و امیدواریم باشیم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس به تقارن ایام حماسه مردم و شهادت سردار سلیمانی اشاره کرد و گفت: ریخته شد.

وی با بیان اینکه فتنه 88 مانند جنگ احزاب بود، تصریح کرد: فتنه 88 توسط دشمنان داخلی و خارجی علیه ملت بزرگ ایران انجام شد؛ فتنه 88 به دلیل اینکه فتنه 88 در حال انجام است. در این فتنه برای اولین بار سران فتنه از محکومیت صهیونیست های حامی آنها خودداری کردند. حتی زمانی که عبدالمالک ریگی جنایتکار از فتنه گران حمایت کرد، سران فتنه حاضر به انکار و محکومیت آن نبودند و حمایت از منافقین را یک فرصت می دانستند.

سردار کارگر تصریح کرد: دشمنان رژیم بعث و رژیم عراق در محاسبات خود در حمله به کشورمان دچار خطای راهبردی و محاسباتی شدند که درس عبرت تاریخ بود و دنیا دید که رهبری امام خمینی (ره) و حضور ملت ایران در میدان جنگ باعث سربلندی ایران و تحقیر صدام و حامیانش شد.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خاطرنشان کرد: در محاسبات خود ایران را ندیدند.

وی با تاکید بر اینکه فتنه گران و دشمنان نظام اسلامی در فتنه 88 همگی به دنبال براندازی نظام بودند، افزود: این نقشه های آنها بود که انتخابات را بهانه کردند.

سردار کارگر ریشه مشکلات، اختلافات و تحریم های اقتصادی امروز کشورمان را در توطئه ها و تفرقه هایی دانست که توسط سران فتنه در سال 88 پایه گذاری شد و ادامه داد: هیلاری کلینتون در خاطرات خود به کمک به سران فتنه اعتراف کرده است اما متأسفانه پس از گذشت چند سال از فتنه، فتنه گران به میدان آمدند و دوباره فتنه را آغاز کردند. البته این فتنه نرم و ملایم بود و امروز نتایج آن را در وضعیت اقتصادی و اجتماعی کشور می بینیم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی و بصیرت مردم را عاملی برای جلوگیری از هرج و مرج در کشور خواند. و خون و برکت شهدا باعث شکست فتنه گران شد.

وی گفت: اگر در زمان حیات امام راحل فتنه ای رخ می داد، فتنه گران را در هم می کوبید و از خطاهای بزرگ و ظلم و جنایت فتنه گران نمی گذشت.

سردار کارگر گفت: فتنه گران و به ویژه سران سرافراز آنها مدیون نظام، رهبری و مردم هستند؛ فتنه گران و رهبران سرافرازشان مدیون نظام، رهبری و مردم هستند. در حالی که آنقدر بی شرم و بی شرم هستند که حتی از مردم و شهدا و رهبری هم عذرخواهی نکرده اند. الحمدلله مردم بیدارند و رهبری معظم انقلاب اسلامی کشور را در اوج تدبیر و بصیرت اداره می کنند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در بخشی دیگر از سخنان خود به سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: جبهه بزرگ مقاومت در برابر استکبار. و دفاع از مظلوم و مستضعفین جهان را به شهادت رساند.

وی سردار سلیمانی را نمونه بارز مبارزه هوشمندانه و مبتکر در دنیا دانست و افزود: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند باید پیرو مکتب حاج قاسم سلیمانی باشیم.

سردار کارگر در پاسخ به این سوال که مکتب شهید سلیمانی یعنی چه، گفت: مدارس جهان بینی، عقیدتی و رفتاری دارند و برای همه دستورات خود برنامه دارند و در یک کلام مکتب حاج قاسم یعنی مکتب اسلام ناب محمدی(ص) است. (ص)، مکتب حسین بن علی (ع) مکتب انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) و امامت و هدایت امام خامنه ای (مدظله العالی) است، حاج قاسم دوباره ظهور کرد و فرهنگ و عملیاتی کرد. ارزش های دفاع مقدس 30 سال پس از پایان جنگ با مدلی به روز.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با تاکید بر اینکه مدرسه حاج قاسم صرفا نظامی نیست، خاطرنشان کرد: مدرسه حاج قاسم یک مدرسه فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، مدیریتی و با فناوری نوین است. چهره استکبار جهانی

وی نامگذاری روز شهادت حاج قاسم به نام روز جهانی مقاومت را اتفاقی درست خواند و افزود: حاج قاسم ایران را زنده کرد و نام ایران را در جهان طنین انداز کرد. ایران اسلامی و نظام اسلامی را با مجاهدت و اخلاص به جهانیان معرفی کرد. حاج قاسم توانست ارتش واحد اسلامی و حتی بالاتر از آن ارتش متحد مستضعفین و مستضعفین را به عنوان الگوی موفق تشکیل دهد و در عمل و میدان های جنگ، همه مذاهب، مذاهب، شیعه، سنی و غیر را با هم سازمان دهد. -مسلمانان و در مقابل استکبار جهانی و صهیونیسم بین المللی پیروز شوید.

سردار کارگر با تاکید بر اینکه امروز مدرسه حاج قاسم تنها متعلق به ایران و منطقه نیست، گفت: مدرسه حاج قاسم متعلق به دنیاست. امروز در اروپا، آفریقا، آسیا، آمریکای شمالی و جنوبی و قفقاز از این مرد و اقداماتش صحبت می شود. از مهمترین ویژگی های حاج قاسم تقوی، هوش بالا، بصیرت، اخلاص، تجربه ارزشمند دفاع مقدس، توجه و تمرکز بر هدف اصلی و دوری از حاشیه بود. حاج قاسم سلیمانی فردی آرمان‌گرا و واقع‌گرا بود. او در تعیین میدان جنگ بسیار هوشمندانه عمل کرد و تقوا، تجربه، ایثار و ایثار در راه خدا توانست با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی به سختی بر حاج قاسم و یاران باوفایش پیروز شود. و میدان های طاقت فرسا در برابر استکبار و صهیونیست ها و مرتجعین. منطقه برنده می شود.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با تاکید بر اینکه مکتب حاج قاسم باید تبیین، ترویج و تبلیغ شود، افزود: نیازمند تبیین، ترویج و تبلیغ حاج قاسم سلیمانی هستیم. مدرسه در مدارس، دانشگاه ها، حوزه های علمیه و مساجد». این فعالیت ها باید از مهدکودک ها شروع شود. مدیران و مسئولان کشورمان باید حاج قاسم را الگوی خود بدانند و اگر این مسیر مستقیمی را که حاج قاسم از امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در پیش گرفته است ادامه دهیم، می توانیم موفق شویم. حاج قاسم در واقع در مواجهه با استکبار جهانی الگویی را ترسیم کرد که در میدان اجرا شد که موضوع مهمی است.

وی خاطرنشان کرد: وقتی از بحث دفاع مقدس با جوانان امروز صحبت می‌کنیم، صحبت از این است که دفاع مقدس متعلق به دهه 60 است؛ در حالی که حاج قاسم در دهه 80 و 90 آمد و این الگو را در میدان جنگ پیاده کرد. البته اینها دردسرساز بود و ما باید مراقب باشیم که فقط حاج قاسم سلیمانی را در بعد نظامی نبینیم، امروز حاج قاسم سلیمانی در دنیا به عنوان یک سیاستمدار معرفی می شود.

سردار کارگر افزود: حاج قاسم سلیمانی 30 سال پیش دفاع مقدس را با الگویی جدید در صحنه پیچیده منطقه اجرا کرد. در دفاع مقدس وضعیت ما با دشمن مشخص بود و دشمن در مقابل ما قرار داشت. اما وقایع منطقه که عراق و سوریه درگیر آن بودند با زمان جنگ ما متفاوت بود. اما شهید سلیمانی با استفاده از تجربه دفاع مقدس و ارزش های دفاع مقدس توانست الگویی را طراحی کند که امروزه در دنیا مطرح است.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس تاکید کرد: دشمن از حاج قاسم مستاصل بود و از نظر تاکتیکی و تکنیکی نتوانست با او مقابله کند. لذا تصمیم به عزل حاج قاسم گرفت و آن جنایت بزرگ را مرتکب شد که اولین بار بود که کشوری رسماً اعلام کرد که می خواهد یکی از مقامات کشور دیگری را در این راه به شهادت برساند. امیدواریم همه ما شایسته پیروی از راه و مکتب حاج قاسم همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند.

وی بیان کرد: علت اینکه حاج قاسم توانسته در جبهه های جنگ بایستد این بود که همواره خود را مدیون رهنمودها و رهنمودهای مقام معظم رهبری می دانست. این راهنماها باعث شد حاج قاسم به این درجه برسد. یعنی اقتدار و هدایت و حمایتی که شد باعث شد حاج قاسم به چنین عظمتی دست یابد; بنابراین همواره باید تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی را مد نظر داشته باشیم.

سردار کارگر با تاکید بر لزوم توجه به یاران حاج قاسم گفت: سردارانی که حاج قاسم، پاسداران، بسیجیان و عزیزانشان را از دیگر نیروهای مسلح یاری کردند، بنابراین نباید یاران شهید سلیمانی را فراموش کنیم. اینها همه به شهید سلیمانی کمک کردند. یک فرمانده موفق زمانی موفق است که نیروها و متحدان به او کمک کنند. پس باید شهدای مدافع حرم را در کنار حاج قاسم ببینیم. مدافعان حرم فقط ایرانی نیستند، بلکه در سوریه، عراق، افغانستان، پاکستان و سایر کشورها هم هستند و باید از همه آنها و خانواده هایشان تشکر کنیم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس تاکید کرد: مجاهدت های مدافعان حرم باید در قالب کتاب، فیلم و رمان ماندگار باشد و از هنرمندان استفاده شود. در زمینه های تئاتر، موسیقی، سرود و فیلم. ما در طول جنگ دیدیم که بچه هایی بودند که برای حضور در جبهه شناسنامه های خود را دستکاری کردند. الان هم همین اتفاق برای مدافعان حرم افتاده است و افرادی مثل شهید صدرزاده با تغییر شناسنامه به جبهه می روند و به عزیزان و رزمندگان افغانستانی می پیوندند.

وی در ادامه به اهمیت راه اندازی ارتش بزرگ اسلام و مستضعفان جهان توسط شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: راه اندازی ارتش بزرگ اسلام در قرن بیستم نیاز به هنرمندی داشت که حاج قاسم به برکت اخلاص و تقوا توانست آن را انجام دهد. . یکی از ویژگی های شهید سلیمانی مانند فرماندهان دوران دفاع مقدس حضور مستمر در خط مقدم بود. او «مرد میدان» بود و همیشه در میانه میدان حضور داشت و هرکس که چنین ویژگی هایی داشته باشد، قطعاً میدان را احاطه کرده و به تصمیمات واقعی و به روز می رسد. بر روح بزرگش و شهید ابومهدی المهندس و یارانش درود می فرستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.