home دسته‌بندی نشده پیام تبریک سفیر ایران در فرانسه به مناسبت میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) و سال نو میلادی

پیام تبریک سفیر ایران در فرانسه به مناسبت میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) و سال نو میلادی


به گزارش شفاف، پیام بهرام قاسمی به شرح زیر است:

به نام خالق هستی

میلاد با سعادت حضرت عیسی مسیح (ع) و فرا رسیدن سال نو را به مردم و دولت فرانسه تبریک می گوییم. چون گذشت، خداوند برای همه مردم و بندگان خیر آفرید.

سال 2022 را در روزها و لحظاتی آغاز می کنیم که علیرغم همه تنش ها و تلاش های فرهیختگان و دانشمندانی که توانستند با عزم راسخ و مجاهدت فراوان و تلاش بی پایان و با سرعتی شگفت انگیز و بالاخره تحقیق و مطالعه فراوان و با منفعت. و بهره مند شوند. از تمام پس انداز و منابع علم و فناوری، جهان تا حد امکان از این طوفان وحشتناک، جهانی، خرابکارانه و نفس گیر و فاجعه کووید 19 مصون است. آنها این ویروس ناگوار را در آسمان زندگی خود به شکلی متفاوت تجربه می کنند. این بسیار دردناک است که مردم فرانسه، مانند بسیاری از کشورهای دیگر جهان امروز، شاهد شیوع گسترده این نوع جدید کووید-19 و کریسمس هستند. و باید سال نو را در شرایط خطرناک دیگری بگذرانند. امید است این فصل و فضای مملو از دلهره و اضطراب با بهره مندی از تمامی تجربیات دست اندرکاران عرصه علم و علم، بارها و بارها به پایانی دلپذیرتر منجر شود.

در سالی که گذشت، علیرغم همه تلاش های خیرین، مصلحان، فرهیختگان و اندیشمندانی که همواره در راه رستگاری و مطلوب ترین منفعت مردم جهان ما کوشا بوده اند و هر روز، ماه، سال، سال و سالهای گذشته زمین بود و پویایی و ثمره دانش و همه فضایل آنها سیراب می شود، اما همچنان مردم ما، نسل های ما و فرزندان ما از فقدان عدالت، وجود معیارهای دوگانه، ماندگاری و حتی عمیق شدن فقر، تبعیض، نابرابری های اقتصادی، اجتماعی و حتی سیاسی، فقدان دانش و سلامت برای همه، تخریب طبیعت و محیط زیست، تجاوز و استبداد و مشکلات انسانی و عوامل مختلف تهدید کننده و محدود کننده امنیت، صلح و عدالت هستند. هنوز و هنوز هم در نقاط مختلف جهان به دلایل مختلف. آنها ترس ها و اضطراب های بی شماری ایجاد می کنند.

باشد که همه در سال جدید برای جهانی پر از صلح، برابری و عدالت و عاری از خشونت، تبعیض، خودخواهی، کینه، اسراف و هر گونه افراط گرایی تلاش شایسته ای داشته باشند.

با بهترین آرزوها!

بهرام قاسمی سفیر جمهوری اسلامی ایران در فرانسه »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.