home دسته‌بندی نشده من نیازی به توپ طلا ندارم تا ثابت کنم بهترین هستم!

من نیازی به توپ طلا ندارم تا ثابت کنم بهترین هستم!


به گزارش شفاف، شاید برای خیلی ها کسب جوایز انفرادی به خصوص زلاتان ابراهیموویچ ملاک بهترین بازیکن جهان باشد اما برای زلاتان ابراهیموویچ اینطور نیست. ایبرا یکی از آن ستاره های بزرگ تاریخ فوتبال است که تا به حال برنده توپ طلا نشده است و با توجه به افتخاراتی که در دوران بازیگری به دست آورده، شاید کمی عجیب باشد. اما او می گوید که از ناکامی در کسب این جایزه ناراحت نیست.

ستاره 40 ساله میلان در مراسمی در میلان برای معرفی بیوگرافی خود به خبرنگاران گفت: “توپ طلا جایزه زیبایی است، اما فکر نمی کنم برای اثبات اینکه بهترین هستم، باید آن را ببرم.” آدرنالین).

زلاتان نه تنها برنده توپ طلا شده است، بلکه هرگز یکی از سه نامزد نهایی این جایزه نبوده است. این در شرایطی است که او با تمام تیم هایی که در آن بازی کرده است، قهرمان جام حذفی شده است. ستاره کهنه کار میلان سابقه بازی در تیم های آژاکس، یوونتوس، اینتر، بارسلونا، پاری سن ژرمن، منچستریونایتد و لس آنجلس گلکسی را نیز در کارنامه دارد.

امسال پس از انتقادات مینو رایولا، سرمربی زلاتان، توپ طلا برای هفتمین بار به لیونل مسی، ستاره پاری سن ژرمن رسید. رایولا اخیرا گفته است که دیگر نمی تواند توپ طلا را خیلی جدی بگیرد. زلاتان اما تاکید کرد که آنچه او را برای ادامه درخشش ترغیب می کند لباس تیمی است نه افتخارات فردی.

وی ادامه داد: ذهنیت مردم مهم است، من هر روز مثل بازی های رسمی تمرین می کنم، هر روز برای من یک فینال است، وقتی به میلان برگشتم شرایط کمی سخت بود اما توانستیم. برای تشکیل یک گروه منسجم.ما فضایی را برای تیم خود ایجاد کردیم که فراتر از تصور بود. شیوع کرونا کمی اوضاع را مختل کرد اما کادر فنی عملکرد خوبی داشتند. من با تیم های زیادی کار کرده ام اما جو میلان واقعا عالی است. همه اعضای تیم یک هدف مشترک دارند، من الان برای دوران جوانی ام آماده نیستم، اما همچنان مشتاق ادامه بازی هستم، امسال نیز مشتاق کسب اسکودتو هستم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.