home دسته‌بندی نشده نباید فریب جایگاه شهر خودرو در جدول را بخوریم

نباید فریب جایگاه شهر خودرو در جدول را بخوریم


به گزارش شفاف، فرهاد مجیدی پنجشنبه شب در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل شهرخودرو در هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر گفت: بازی سختی مقابل شهرخودرو داریم و نباید گول جایگاه این تیم را بخوریم. در جدول.” بازی مهمی برای هر دو تیم است و ما به دنبال پیروزی هستیم.

وی درباره محرومان و مصدومان تیمش گفت: دانشگر و مرادی سرما خورده اند و وریا و آزادی به دلیل مصدومیت در جمع ما نیستند.

مجیدی در واکنش به اخباری که امروز (پنجشنبه) مبنی بر حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا ارسال شد، گفت: نظر خاصی درباره خبر حذف از آسیا ندارم و صحبتی هم نمی کنم. این موضوع.”

سرمربی استقلال درباره عملکرد امین قاسمی نژاد در تیمش گفت: در مورد امین قاسمی نژاد باید بگویم که او بازیکن خوبی است و تمام تلاش خود را می کند، از هر بازیکنی با توجه به شرایط استفاده می کنم و لیست مازادی نداریم. بازی به بازی پیش می رویم، در پایان نیمه تصمیم می گیریم که کدام بازیکن به تیم اضافه یا حذف شود.

وی درباره عملکرد آرش رضاوند نیز گفت: در مورد آرش رضاوند باید بگویم که ما هیچ توجهی به فضای مجازی نداریم. من و کادرفنی بازیکنی را انتخاب می کنیم که باید بازی کند و اگر کیفیت لازم را داشته باشد بازی می کند.

دو تیم استقلال و شهر خودرو فردا (جمعه) در چارچوب هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر از ساعت 15 در ورزشگاه ثامن الائمه مشهد به مصاف هم می روند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.