home دسته‌بندی نشده کمانداران برتر معرفی شدند

کمانداران برتر معرفی شدند


به گزارش شفاف، در پایان هفته های یازدهم و دوازدهم لیگ برتر تیراندازی با کمان در ریکرو مردان و هفته های نهم و دهم کامپوند مردان که در سایت تیراندازی با کمان برگزار شد، کمانداران برتر معرفی شدند.

در هفته یازدهم ریکرو مردانه؛ آکادمی استعدادیابی تبریز ۵ بر صفر نفت امیدیه را شکست داد، انجمن اوتیسم ایران ۳ بر ۲ کشت و صنعت پارس مغان را شکست داد، سپاهان ۳ بر ۲ تیرانا را شکست داد، آکادمی راد ۵ بر صفر نساجی سبلان اردبیل را شکست داد، سهند تبریز هیئت استان مرکزی را ۳ برد. 2 و دانشگاه آزاد 4 بر صفر ناجا را شکست دادند.

همچنین در هفته دوازدهم ریکرو مردان; آکادمی استعدادیابی تبریز 3 بر 2 کشت و صنعت پارس مغان را شکست داد، نفت امیدیه 4 بر 1 مقابل نساجی سبلان اردبیل، آکادمی راد 4 بر 1 سهند تبریز را شکست داد و سپاهان 4 بر 1 مقابل کارن آرچر پیروز شد. ، هیئت استان مرکزی 4 بر یک از ناجا شکایت کرد، دانشگاه آزاد 5 بر صفر تیرانا را شکست داد.

در رقابت های این هفته و در ریکرو مردان رضا شعبانی از آکادمی راد با 332 امتیاز، صادق اشرفی از تیم دانشگاه آزاد با 324 امتیاز و میلاد وزیری از دانشگاه آزاد با 322 امتیاز در جایگاه اول تا سوم ایستادند.

در هفته نهم ترکیب مردانه; هیلان 3 بر 2 نماینده استان مرکزی، سپاهان 4 بر 1 مرال، هیئت استان قزوین 3 بر 2 نفت امیدیه، ناجا 5 بر صفر نماینده استان کرمان و آکادمی راد 5: صفر آلفا را شکست دادند.

در هفته دهم کامپوند مردان، هیئت استان مرکزی ۳ بر ۲ مرال را شکست داد، هیلان ۵ بر صفر امیدیه بهدپروزی را شکست داد، ناجا ۵ بر صفر استان قزوین را مغلوب کرد، سهند تبریز ۳ بر ۲ آلفا را شکست داد و آکادمی راد نیز از سد تیمش گذشت. هیأت کرمان 5: 0.

در رقابت های این هفته و در کامپوند مردان؛ محمد صالح پالیزبان از تیم آکادمی راد با 356 امتیاز، سید حسام الدین کوثر از آکادمی راد با 353 امتیاز و مجید قیدی از ناجا با 349 امتیاز بازیکنان این هفته بودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.