home دسته‌بندی نشده استقلال عالی است و نباید از تیم های بزرگ صحبت کرد/ هفته های گذشته هم باید می بردیم

استقلال عالی است و نباید از تیم های بزرگ صحبت کرد/ هفته های گذشته هم باید می بردیم


به گزارش شفاف، ارسلان مطهری پس از پیروزی 3 بر صفر استقلال مقابل پیکان اظهار داشت: در هفته های گذشته باید می بردیم اما شانس با ما یار نبود. گل من حاصل لطف خدا و زحمات بچه ها بود.

وی درباره مسیر استقلال تا قهرمانی لیگ بیست و یکم تصریح کرد: در فوتبالم یاد گرفته ام که هرگز از قهرمانی صحبت نکنم و برای رسیدن به قهرمانی تلاش کنم. نتیجه آن چیزی است که دلمان می خواهد. هنوز در هفته نهم لیگ هستیم و برای صحبت درباره قهرمانی زود است. هنوز کار زیادی برای انجام دادن داریم و باید روند صعودی را در پیش بگیریم، آن را حفظ کنیم و به نتایجی که می خواهیم برسیم.

مهاجم تیم فوتبال استقلال درباره پنج تساوی متوالی استقلال گفت: گاهی اوقات تیم دچار این بدبختی ها می شود و این را بدشانسی می دانیم. انتقاد از تیمی است که بد بازی می کند و نتیجه نمی گیرد. این انتقادات به تیمی هم می رسد که خوب بازی می کند و نتیجه نمی گیرد اما آن تیم خوب بازی کرده است. این بدبختی ها یکدفعه تمام می شود و بازیکنان اعتماد به نفس پیدا می کنند. فرصت ها در دیدارهای قبلی وارد دروازه نمی شدند و اگر این اتفاق نمی افتاد، پنج بازی اخیر به تساوی نمی رسید.

مطهری درباره شگرد استقلال برای پیروزی مقابل تیم های بزرگ و اینکه سپاهان تیم بزرگی با پنج قهرمانی است، گفت: ما تیم بزرگی هستیم و نباید درباره تیم های بزرگ صحبت کنیم. من نگفتم سپاهان تیم بزرگی نیست و به هیچ تیمی بی احترامی نمی کنم. پاسخی برای سوال حاشیه ای شما ندارم.

وی در خصوص دیدار هفته دهم استقلال و سپاهان گفت: بازی مهمی در پیش داریم و همه تیم ها در تلاش هستند تا به نتیجه دلخواه خود برسند. هر بازی می تواند برای ما سخت باشد و همه تیم های مقابل ما تمام تلاش خود را می کنند تا دیده شوند و برنده شوند. ما که در استقلال بازی می کنیم باید دو بار تلاش کنیم.

مهاجم استقلال درباره قضاوت پیام حیدری در این دیدار گفت: همه داوران اشتباه می کنند و این در فوتبال طبیعی است. اشتباهات زیاد داور و اعتراض زیاد به داور غیرطبیعی است اما اعتراض به داور نیز طبیعی است. با این حال قضاوت حیدری عالی بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.