home دسته‌بندی نشده الگوریتم جدید گوگل سایت های دروغگو را هدف قرار می دهد

الگوریتم جدید گوگل سایت های دروغگو را هدف قرار می دهد


مانند شهری که ما در آن زندگی می کنیم و قوانین آن را رعایت می کنیم تا از هرج و مرج در امان بمانیم ، در دنیای موتورهای جستجو نیز همین وضعیت حاکم است و ما باید قوانینی وضع و اجرا کنیم تا کنترل شرایط را از دست خود خارج کنیم و گوگل چنین نمی کند.

وب سایت های زیادی وجود دارند که هدف آنها دستیابی به رتبه های برتر در نتایج جستجوی Google و بهبود شرایط است بازاریابی دیجیتال خود ، برای استفاده از تکنیک ها سئو کلاه سیاه با هر هزینه ای ، حتی به هزینه استفاده از روش های اشتباه ، آنها سعی می کنند کاربران بیشتری را به دام بیندازند و خود را به صفحه اول گوگل برسانند. با این حال ، وب سایت های بیشماری دیگر وجود دارد که فقط تکنیک هستند سئو کلاه سفید آنها از آن استفاده می کنند و از این طریق به رتبه های بسیار خوبی رسیده اند.

اگر موتورهای جستجو ، به ویژه موتورهای جستجوی گوگل ، قوانین هنجارشکنی نداشته باشند ، نتایج جستجوی ما پر از وب سایت ها و اسپمرهای مخرب خواهد بود که از نظر محتوایی پایین ترین کیفیت را دارند و هیچ گونه ترفند برای اغوای و فریب کاربران ناآگاه ندارند. آنها نمی گیرند.

گوگل به عنوان یکی از معتبرترین تولیدکنندگان موتور جستجو سال هاست که کیفیت خدمات به مشتریان خود را متمرکز کرده و به دنبال بهبود شرایط استفاده و افزایش کیفیت خدمات به آنها است.

الگوریتم های Google هر کدام برای انجام یک یا چند مأموریت خاص طراحی و اجرا می شوند. اگر چند سال به عقب برگردید ، به احتمال زیاد زمان بازاریابی دیجیتالبا یک جستجوی ساده ، با بسیاری از وب سایت های به اصطلاح اسپمر روبرو می شوید که توسط Google صرفاً با استفاده از کلمات کلیدی مرتبط با جستجوی شما نمایش داده می شوند و ارزش محتوای خاصی ندارند.

الگوریتم های گوگل سیستم های پیچیده ای وجود دارد که توسط این شرکت طراحی شده است و برخی از آنها سعی کردند وب سایت های مزاحم را مجازات کرده و از نمایش آنها جلوگیری کنند. طی 20 سال گذشته ، الگوریتم های این شرکت به طور فزاینده ای هوشمند شده اند و اکنون ، طبق گفته نیویورک تایمز ، گفته می شود که گوگل تغییرات عمده ای در الگوریتم های خود ایجاد می کند تا وب سایت هایی که ادعاهای تایید نشده یا افترا را منتشر می کنند. افرادی را که برای آنها هزینه می کنید هدف قرار دهید و جلوی پیشرفت آنها را بگیرید.

ظاهراً ، این تغییر جدید پاسخ مستقیم Google به برخی از مقالات منتشر شده توسط نیویورک تایمز است. نیویورک تایمز اخیراً مقالاتی را منتشر کرده است که مستند می کند چگونه وب سایت های مخرب با انتشار دروغ می توانند مشاغل مختلف را قربانی کنند.

نیویورک تایمز چنین صنعت در حال ظهوری را به شرح زیر توصیف می کند:

این چرخه شر سالهاست که جریان دارد. وب سایت های مختلف به منظور اخاذی از قربانیان خود ، پست هایی حاوی افترا و محتوای نادرست منتشر کردند و با پیوست عناوین نامناسب مانند کلاهبرداران یا کلاهبرداران به قربانیان خود ، در رتبه های بالای Google نمایش داده شدند. این فرصت طلبان پس از انجام این کار هزاران دلار غرامت برای حذف چنین پست هایی از قربانیان خود دریافت می کنند.

تجربه نشان داده است که انتشار دروغ و پست های افترا آمیز برای افراد می تواند اعتبار ، زندگی و وضعیت مالی آنها را از بین ببرد.

اکنون گوگل در تلاش است تا این چرخه را بشکند و به عبارت دیگر به افرادی که قربانی چنین مطالب افتراآمیز شده اند ، کمک کند.

چرا گوگل الگوریتم های خود را تغییر می دهد تا انتشار محتوای نادرست را حذف کند؟

همانطور که گفتیم ، گوگل این تغییرات را در پاسخ به مجموعه مقالاتی از نیویورک تایمز ایجاد می کند که صنعت عجیب و غریبی را که به صورت آنلاین از افراد و شرکت ها پول اخاذی می کند ، آشکار می کند. نیویورک تایمز در مقالاتی در رابطه با این صنعت مخرب گزارش داد که گوگل چنین سایت هایی را برای کمک به آنها در رسیدن به اهداف شیطانی خود رتبه بندی کرده است.

ظاهراً آقای پاندو نایاک ، مدیر کنترل کیفیت در جستجوی گوگل ، علاوه بر اعلام چنین تغییراتی در الگوریتم های شرکت ، در پاسخ به این گزارش ها اظهارات عمومی کرده است:

در طول سالها ، ما سعی در بهینه سازی کیفیت رتبه بندی برای نمایش جستجوها داشته ایم و این کار را ادامه داده ایم. هدف ما دستکاری و تغییر نتایج جستجو به صورت جداگانه نیست ، بلکه یادگیری از نمونه هایی از این دست و بهبود الگوریتم های ما است.

تغییرات جدید الگوریتم گوگل چیست؟

تغییرات جدید شامل دو م mainلفه اصلی است:

  • گوگل نمایش دامنه هایی را که اطلاعات نادرست در مورد افراد منتشر می کنند ، ممنوع کرده است و طبق نیویورک تایمز ، این دامنه ها دیگر مانند گذشته در نتایج برتر جستجوی Google ظاهر نمی شوند.
  • طبق وب سایت Cnet ، گوگل دسته جدیدی را با عنوان “قربانیان شناخته شده” ایجاد کرده است. از این پس ، افرادی که قربانی افتراقی آنلاین هستند می توانند گزارش خود را مستقیماً به Google ارسال کنند. در پاسخ ، گوگل همچنین اطمینان حاصل می کند که محتوای نادرست و موارد مشابه کاملاً محدود شده و در نتایج جستجوی این موتور وجود ندارد.

چرا این تغییر Google اینقدر مهم است؟

به گفته نیویورک تایمز ، گوگل توانسته است سالها از دستکاری نتایج موتور جستجوی خود جلوگیری کند. این شرکت همیشه از الگوریتم های طراحی شده برای بهبود شرایط کاربر دفاع کرده و ادعا می کند که الگوریتم های آن عینی ترین و بی طرفانه ترین نتایج را به کاربران نشان می دهد.

با این حال ، گوگل مدتی است مورد حمله شدید قرار گرفته است. گوگل به دلیل دامن زدن به کلاهبرداری ها در نتایج بهینه سازی موتور جستجو مقصر شناخته شده است.

گوگل گفت از مشکلات بی اطلاع است. نیویورک تایمز ادعا می کند که گوگل از وجود چنین وب سایت هایی تا قبل از یک سال که خبر گزارش فعالیت افراد سو ab استفاده از نامشان بود ، بی اطلاع بود و نمی دانست موتور جستجوگر این شرکت در تلاش برای جذب قربانیان است. خودشان را داشته اند.

در گذشته ، گوگل امکان دریافت گزارش های مربوط به اخاذی را برای افراد فراهم کرده و سعی کرده است از بروز چنین وب سایت هایی هنگام جستجوی کاربران جلوگیری کند. اما او از وقوع و تکرار این سری کلاهبرداری اطلاعی نداشت و اکنون متوجه شده است که حتی پس از زورگیری و گرفتن پول ، کلاهبرداران منصرف نشده و به قربانیان خود بازمی گردند.

آقای نایاک پست شرکت Google را که پس از معرفی محدودیت های جستجو در Google منتشر شده است ، ادامه داد:

ما تصمیمات جدیدی را برای کمک به افرادی که با اخاذی آنلاین برای محافظت از چنین قربانیانی بیش از گذشته تلاش می کنند ، گرفته ایم. حال ، اگر کسی درخواست حذف پیوند به وب سایتی را که دروغ در مورد وی منتشر کرده است ، کند ، ما به طور خودکار از ویژگی تنزل رتبه استفاده خواهیم کرد و از نمایش اطلاعات در چنین وب سایت های بی کیفیتی که نام افراد را از بین می برد ، جلوگیری خواهیم کرد.

جستجو یک مشکل ناقص است

الگوریتم جدید گوگل و ایجاد خط مشی “قربانیان شناخته شده” قطعاً گام درست و مثبتی برای جلوگیری از این اتفاق است. اما گوگل تصدیق کرده است که این نمی تواند راه حل مناسبی باشد. “دیوید گراف ، رهبر تیم اعتماد و ایمنی گوگل به نیویورک تایمز گفت:

من شک دارم که این تغییر جدید ، حداقل در ابتدا ، می تواند یک راه حل قطعی برای این مشکلات باشد ، اما فکر می کنم تأثیر مثبت و قابل توجهی داشته باشد. ما نمی توانیم مانند پلیس اینترنت را کنترل کنیم ، اما می توانیم شهروندان مسئولیتی باشیم.

گوگل و پیمانکارانش در آخرین مراحل آزمایش الگوریتم هستند و تاکنون لیستی از 47000 نفری را که قربانی وب سایت های افترا زن بوده اند ، پیدا کرده اند.

البته هم اکنون اثر الگوریتم ضد اسپم گوگل قابل مشاهده است و شما فقط می توانید نام افرادی را که قبلاً محتوای آنها منتشر شده بود جستجو کنید تا آنها را از بین ببرد. بیشتر این مطالب یا از وب سایت مورد نظر حذف شده اند یا فقط در اختیار وب سایت های متقلبی است که به تازگی راه اندازی شده اند.

طبق وب سایت Verge ، نزدیک به 90٪ از نتایج جستجوی جهانی توسط موتور جستجوی گوگل انجام می شود ، که نشان دهنده تأثیر بی شک گوگل در سراسر جهان است.

ظاهراً این تغییرات جدید که طی ماه های آینده اعمال خواهد شد ، آخرین تغییر در سیاست های گوگل است و به عنوان یک گام بزرگ از یک پروژه عظیم به محتوای سمی و دروغی که به صورت آنلاین منتشر می شود ، برداشته خواهد شد. مبارزه جدی تر شرکت طراحی وب سایت دارکوب با بیش از 19 سال تجربه در این زمینه بهینه سازی وب سایت و سئو، هنگام راه اندازی استارتاپ های موبایل و مشاور شما ، همراه همیشگی شما خواهد بود.


صفحات دیگری که ممکن است به آنها علاقه داشته باشید




Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.