home دسته‌بندی نشده آیا Clouflare تأثیر مثبت یا منفی بر سئو دارد؟

آیا Clouflare تأثیر مثبت یا منفی بر سئو دارد؟


برای دارندگان وب سایت و مدیران سایت ، هیچ چیز مهمتر از سرعت بارگیری ایده آل وب سایت آنها نیست. دلیل اصلی و مهم این امر نه تنها تأثیر مستقیم آن بر تجربه کاربر هنگام بازدید از وب سایت ، بلکه اهمیت بالای آن در رتبه بندی است. سئو سایت خود را بگیرید و امتیازات بالایی را از گوگل کسب کنید.

هرچه سرعت بارگذاری یک وب سایت کمتر باشد ، شانس نگه داشتن برگه های آن وب سایت و کل مدت زمان کاربر در وب سایت کاهش می یابد و می تواند به رتبه بندی چنین وب سایت هایی آسیب برساند. به آهستگی همچنین ، این تأثیر منفی در دنیای واقعی همچنان در ذهن کاربر باقی مانده است و او احتمالاً دیگر هرگز از وب سایت شما بازدید نخواهد کرد.

چندین روش برای افزایش سرعت بارگذاری وب سایت ها وجود دارد که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. از استفاده از تصاویر با کیفیت پایین گرفته تا تکنیک های خزنده صفحه ، همه اینها می تواند تا حدی به افزایش سرعت بارگذاری صفحه کمک کند. علاوه بر این ، استفاده از CDN ها که به طور مستقل مسئول بارگیری قالب های مختلف فایل هستند ، روش دیگری برای بهبود سرعت بارگذاری وب سایت است.

با کمی جستجو در بین خدمات این نوع خدمات ، به یک نام شناخته شده می رسیم که احتمالاً بارها آن را شنیده اید اما ممکن است چیزی در مورد قابلیت های آن نشنیده باشید. سرویس Cloud Flare که در بین کاربران به سیستم ابری نیز معروف است ، در واقع یک سیستم توزیع محتوا (شبکه تحویل محتوا) است که نقش مهمی در افزایش سرعت بارگذاری سایت ها و بهینه سازی عملکرد کلی آن دارد. آهسته

در این مقاله قصد داریم به تأثیرات استفاده از Cloud Feller در سئو بپردازیم. اما قبل از آن ، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چنین خدماتی ، ابتدا با دلیل ایجاد آن و نحوه کار آن شروع می کنیم. شرکت طراحی وب سایت دارکوب با بیش از 19 سال تجربه در زمینه بهینه سازی سرعت وب سایت و افزایش ایمنی وب سایت، آیا بهترین مشاور شما در یافتن راه های ایده آل برای بهبود عملکرد و SEO است.

Cloud Feller چیست و چه نوع وب سایتی را پشتیبانی می کند؟

Cloud Flare یک شبکه توزیع محتوا است که به نوعی بین بازدید کننده یک وب سایت و شبکه اینترنت قرار می گیرد و محتوای وب سایت را با سرعت بیشتری و به اصطلاح بارگذاری شده برای او با سرعت بیشتری در دسترس قرار می دهد. Cloud Feller یک سیستم ابری است که به وب سایت ها اجازه می دهد اطلاعات خود را همزمان در چندین سرور ذخیره کرده و با سرعت بیشتری در دسترس کاربر قرار دهند.

Cloud Feller با توزیع این اطلاعات در سرورهای مختلف خود ، سرعت انتقال را بهبود می بخشد و به مدیران وب سایت ها کمک می کند تا با کارآیی و امنیت بیشتری به اطلاعات خود دسترسی پیدا کنند. Cloud Feller همچنین در بحث امنیت م effectiveثر است و خطر حمله هکرها به وب سایت ها را با استفاده از سیستم بسیار کاهش می دهد.

البته ، سرویس Cloudfler فقط به وب سایت های ثابت و پویا سرویس می دهد و از وب سایت هایی که محتوای صوتی یا تصویری منتشر می کنند پشتیبانی نمی کند. برخلاف وب سایت های پویا که محتوای آنها به صورت دوره ای به روز می شود ، وب سایت های ایستا وب سایت هایی هستند که از نظر محتوا نیازی به تغییر یا به روزرسانی ندارند.

استفاده از CloudFeller سرعت بارگذاری وب سایت ها را حدود 40٪ افزایش می دهد و بیش از 60٪ از پهنای باند خریداری شده برای وب سایت را ذخیره می کند. Cloud Feller یک سیستم توزیع محتوای پیشرفته است که تمام ترافیک وب سایت را از طریق شبکه داده گسترده خود بهینه می کند و آن را بهینه می کند. بهینه سازی محتوای وب سایت ، افزایش عملکرد ، صدور گواهینامه SSL ، افزایش امنیت سایت و امکان بررسی و نظارت بر بازدید وب سایت از ویژگی های این سیستم است.

متأسفانه ، سرویس CloudFeller به وب سایت هایی که دامنه آنها پسوند .ir را دارد خدمات ارائه نمی دهد. این بدان معناست که وب سایت هایی که از آدرس های ایرانی استفاده می کنند واجد شرایط این سرویس ابری نیستند.

Cloud Flare چگونه کار می کند؟

Cloud Feller عامل اصلی در کوتاه شدن زمان پاسخ سرور به کاربری است که قصد بازدید از آن وب سایت را دارد. این سیستم از لحظه ورود کاربر به آدرس وب سایت ، به سبک سیستم های توزیع محتوا و از طریق سرورهایی که در نقاط مختلف جهان راه اندازی کرده است ، از نزدیکترین سرور خود (به کاربر) برای انتقال و بارگذاری اطلاعات فوق العاده fast از وب سایت درخواستی استفاده می کند. ویژگی Anycast در Cloudfeller وظیفه انتخاب نزدیک ترین سرور به کاربر و ارائه اطلاعات را دارد.

اگر CloudFlare را نصب کنید و DNS را با توجه به دامنه وب سایت خود پیکربندی کنید ، هر بار که کاربر به وب سایت شما وارد می شود ، محتوای مورد نظر وی از فیلتر CloudFlare عبور کرده و در وب سرور آن ذخیره می شود.

هنگامی که یک وب سایت آماده استفاده از سرویس Cloudfeller می شود ، این سرویس با تهیه کپی از فایلهای استاتیک وب و نمایش داده ها ، داده ها را به نزدیکترین مرکز داده خود می فرستد. با این کار ، پرونده هایی مانند تصاویر ، پرونده های حاوی کد CSS و JavaScript و همچنین پرونده هایی که وظیفه پنهان سازی را بر عهده دارند ، با این داده ها کپی شده و در کسری از ثانیه برای کاربر درخواست کننده ارسال می شوند. گفته می شود Cloudfeller بیش از 23 مرکز داده فعال در سراسر جهان ایجاد کرده است تا از نزدیکترین گزینه ممکن برای ارسال اطلاعات به کاربران در حال جستجو در هر زمان استفاده کند.

در مورد وب سایت های ساکن ، توصیه می شود که پسوندهای پرونده در هنگام ذخیره سازی به هیچ وجه تغییر نکنند و این بر اساس خود کلود فلر است که تصمیم می گیرد بر اساس پسوندی که دارند ، کدام یک از آنها را پنهان کند. این برای وب سایت های پویا کمی متفاوت است و در واقع این نوع وب سایت ها در سیستم Cloudfler ذخیره نمی شوند. در عوض ، همه درخواست ها باید قبل از ارسال فشرده شوند.

طبق آمار ، بیش از 9 میلیون وب سایت فعال در جهان از خدمات ابری Cloud Flare استفاده می کنند. دلیل این امر این است که هرچه سرعت بارگذاری یک وب سایت بیشتر باشد ، کاربر در هنگام کار با آن تجربه و حس بهتری پیدا خواهد کرد و به همین دلیل Cloud Feller یک سیستم ابری محبوب بین مدیران وب و شرکت های فعال است. در زمینه تبلیغات اینترنتی و بازاریابی دیجیتال.

مزایای استفاده از کلود فلر

سرعت پاسخ سرور به کاربر را بهبود می بخشد

سرویس CloudFeller به لطف سرورهای مختلفی که در سراسر جهان راه اندازی کرده است ، می تواند درخواستی را برای بارگذاری سایت از طریق نزدیکترین سرور ممکن برای کاربر درخواست کننده ارسال کند. کاهش فاصله بین کاربر و سرور ارسال کننده داده ، به طور قابل توجهی زمان پاسخ یا زمان پاسخ سرور به کاربر را کاهش می دهد.

SSL رایگان ارائه دهید

برای دریافت گواهی SSL ، یک وب سایت باید مراحل مختلفی را طی کند و این کار را با کمک ارائه دهنده میزبان انجام می دهد. اخذ گواهینامه SSL نیز مستلزم پرداخت هزینه های شخصی است. اما ، در صورت استفاده از سرویس Cloud Flare که به طور پیش فرض گواهی SSL را نصب کرده است ، سایت شما به صورت رایگان از اتصال امن HTTPS بهره مند می شود. این یکی از مهمترین و کاربردی ترین ویژگی های Cloud Feller به دلیل نیاز به دریافت کلیه وب سایت ها ، به ویژه فروشگاه های آنلاین است.

از حملات هکرها و حملات DDOS جلوگیری کنید

Cloud Feller قادر است از وب سایتهایی که سرویس دهی می کند در برابر هک و حملات DDOS محافظت کند. وقتی سایتی در CloudFeller قرار دارد ، از DNS با IP 1.1.1.1 و همچنین گواهی SSL برای جلوگیری از هک شدن هکرها و دسترسی به اطلاعات وب سایت استفاده می کند.

امکان اجرای فایل های جاوا اسکریپت

یکی از مشکلاتی که گوگل با آن روبرو شده است خواندن و اجرای فایل های جاوا اسکریپت است که تأثیر بسزایی در کند شدن وب سایت دارد. سرعت بالای خواندن پرونده های جاوا اسکریپت یکی از اصلی ترین ویژگی های CloudFeller است و در نتیجه سایت به سرعت و بهینه سازی می شود.

سهولت ارائه نسخه پشتیبانی سایت

از آنجا که تمام پرونده های موجود در وب سایت در سیستم Cloudfler ذخیره شده است ، می توانید به تمام پرونده ها و منابع اصلی دسترسی پیدا کرده و در صورت بروز مشکلات فنی و راه اندازی مجدد وب به صورت متناوب ، همه موارد را مجدداً راه اندازی کنید. به حالت قبلی برگردید.

امکان بهبود سایت و بهینه سازی پرونده های آن

Cloud Feller قادر است تمام پرونده های وب سایت مورد استفاده خود را بهینه کند. به عنوان مثال ، پرونده هایی که دارای ابعاد سنگین تری هستند (مانند فرمت های تصویر ، HTML و پرونده های CSS) همه توسط Cloud Feller فشرده می شوند و سرعت بارگذاری صفحه را سرعت می بخشند.

برخی از معایب Cloud Flare

  • یکی از معایب آن این است که سرویس Cloud Feller برای طراحان وب مناسب نیست. یک طراح وب هنگام انجام پروژه طراحی وب خود ، باید تغییرات را در یک لحظه ببیند. از آنجا که کلود فلر دیر به روزرسانی می شود ، ممکن است گزینه خوبی برای این مرحله و این افراد نباشد.
  • از آنجا که سرورهای CloudFeller در نزدیکی ایران قرار ندارند ، استفاده از این سرویس تأثیر زیادی برای کاربران ایرانی نخواهد داشت.
  • در صورت بروز هرگونه مشکلی در سرورهای CloudFeller ، زیرا به عنوان یک واسطه عمل می کند ، ممکن است باعث شود وب سایت به هیچ وجه ظاهر نشود ، یا اصطلاحاً اصطلاحاً صحبت شود.
  • اگر نام سرور سایت در سرور خریداری شده قبلی تغییر کند ، سایت ظاهر نمی شود. اگر سرور تغییر نکرده باشد ، باید گفت که Cloud Feller عملاً غیرفعال است و نمی توان از قابلیت های آن استفاده کرد.

آیا استفاده از Cloud Feller تأثیر مثبتی دارد یا منفی در سئو سایت؟

تا کنون ، اطلاعات بسیار زیاد ، حتی اگر کمی در مورد قوانین SEO و روش های بهینه سازی بدانید ، درک می کند که Cloud Feller چه تاثیری بر رتبه بندی یک وب سایت در موتورهای جستجو دارد.

در واقع پاسخ این س quiteال کاملاً مثبت است ، زیرا Cloud Feller بهترین گزینه برای بهبود سرعت بارگذاری با بهبود پرونده های یک وب سایت و کاهش زمان پاسخ سرور به کاربر است. از آنجا که یکی از مهمترین اصول در بهینه سازی SEO سرعت بارگذاری بالای وب سایت است ، بنابراین می توان نتیجه گرفت که خدمات این سیستم توزیع محتوای ابری می تواند تأثیر مستقیمی در رتبه بندی وب سایت شما در گوگل داشته باشد.

علاوه بر این ، Google اهمیت زیادی به امنیت و محافظت از اطلاعات مهم شخصی کاربران خود می دهد. با ارائه یک گواهی SSL ، کلود فلر با داشتن یک سیستم حفاظت از DDOS از یک وب سایت در برابر حملات هکر محافظت می کند.

بسیاری از مردم فکر می کنند وب سایتهایی که از سرویس Cloudfeller استفاده می کنند بیشتر تحت جریمه Google قرار می گیرند زیرا آنها از یک سری IP مشترک برای بارگیری در مکانهای مختلف استفاده می کنند. اما واقعیت این است که موتورهای جستجو مانند Google معمولاً آدرس هایی را که دارای IP مشترک هستند جریمه نمی کنند.

آخرین کلمه

به راحتی می توان گفت که تأثیر استفاده از سرویس هایی مانند Cloud Feller در SEO چیزی کمتر از یک پروژه بهینه سازی SEO نیست و شما اثربخشی آن را در نتایج جستجوی Google یا SERP احساس خواهید کرد. دارندگان وب سایت ، با اتصال سایت خود به سیستم های توزیع محتوای ابری ، رتبه بندی جستجوی وب سایت خود را بهبود می بخشند و رتبه بندی جستجوی گوگل خود را در مقایسه با دیگران بهبود می بخشند.

داشتن یک وب سایت سریع و مطمئن چیزی است که بسیاری از مدیران وب آرزوی داشتن آن را دارند و اگر شما به دنبال راه اندازی چنین وب سایتی هستید. شما می توانید با متخصصان طراحی وب شرکت دارکوب تماس بگیرید و به راحتی نیازها و چالش های پیش رویتان را برآورده کنید. شرکت طراحی وب سایت دارکوب با بیش از 19 سال تجربه در زمینه ارائه خدمات طراحی وب سایت، مشاغل آنلاین را راه اندازی کنید و بهینه سازی سایت، مناسب ترین سیستم های CDN را برای وب سایت شما اجرا می کند.


صفحات دیگری که ممکن است به آنها علاقه داشته باشید




Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.