home دسته‌بندی نشده مشکلات CMS وردپرس

مشکلات CMS وردپرس


سیستم مدیریت محتوای وردپرس در سال 2003 معرفی شد و از آن زمان تاکنون جایگاه خود را به عنوان محبوب ترین سیستم مدیریت محتوای جهان حفظ کرده است. وردپرس در آن زمان بستری برای وبلاگ نویسی و وبلاگ نویسی بود و به لطف ماهیت منبع باز خود به تدریج به یک سیستم مدیریت محتوای همه کاره تبدیل شد.

از آن زمان به بعد ، وردپرس شاهد اضافه شدن انواع مختلفی از ویژگی های ساده و پیچیده بوده است و اکنون شرایطی را فراهم می کند که اکثر افراد ، حتی با دانش کم از راه اندازی سایت ، می توانند یک وب سایت قابل قبول به صورت رایگان ایجاد کنند و یا اینکه در اینجا برای خود راه اندازی کنند. کم هزینه و مقرون به صرفه

راه اندازی سایت با وردپرس بسیار ساده و آسان است به طوری که می توان حتی برای چند دقیقه آموزش نیز از افراد غیرحرفه ای استفاده کرد.

بدون شک سیستم مدیریت محتوا وردپرس اکنون پرکاربردترین CMS در جهان است و بیش از میلیون ها سایت توسط این برنامه وب طراحی شده اند و در حال سرویس دهی به کاربران هستند. مطمئناً محبوبیت این مورد نیست سازنده وب سایت به طور گسترده ای توسط توسعه دهندگان وب و کاربران عادی مورد استفاده قرار گرفته است ، اما با وجود شلوغی وردپرس ، از اشکالات و مشکلات آن ، اگرچه قابل حل است ، نباید فراموش کرد.

علاوه بر تعداد زیاد کاربران و طرفداران وردپرس ، وردپرس منتقدان زیادی را نیز در نظر گرفته که استفاده از آن را اشتباه و اشتباهی جبران ناپذیر می دانند. حتما از خود می پرسید که چگونه سیستمی که توسط میلیون ها کاربر استفاده می شود می تواند اینقدر پر از اشکال و مشکل باشد؟

در این مقاله ، ما قصد داریم وردپرس این سازنده سایت محبوب را از نظر یک منتقد بررسی کنیم و برخی از مشکلات یا مشکلات کوچکی را که ممکن است افراد هنگام استفاده از آن با آن روبرو شوند ، بررسی کنیم. شرکت طراحی وب سایت دارکوب با تکیه بر سابقه 19 ساله خود ، مشاور و راهنمای شما در این زمینه است طراحی وب سایت با وردپرس، طراحی سایت ارزان، طراحی سایت فوری، افزایش دادن ایمنی وب سایت، توسعه وب سایت و همچنین سایت پشتیبانی است.

برخی از مزایای سیستم مدیریت محتوای وردپرس

ما بارها در مورد قابلیت ها و قابلیت های وردپرس صحبت کرده ایم و در این مقاله قصد نداریم مزایای بیشمار وردپرس را مورد بحث قرار دهیم. اما به طور کلی ، باید نکات زیر را در مورد برخی از مزایای وردپرس در نظر بگیریم:

  • وب سایت ها و فروشگاه های آنلاین ارزان و سریع ایجاد کنید
  • دسترسی به مجموعه عظیمی از افزونه های مفید و کاربردی
  • نگران نباشید ، پنل مدیریت یا همان داشبورد وردپرس
  • به روز رسانی مداوم و رفع سریع
  • امکان نصب پوسته متناسب با فعالیت وب سایت
  • مشکلات CMS وردپرس

با وجود تمام مزایای وردپرس ، اشکالاتی در این سیستم مدیریت محتوا وجود دارد. در اینجا برخی از معایب وردپرس آورده شده است.

بدون ترجمه

از آنجا که نسخه رسمی وردپرس بیشتر توسط غیر ایرانی ترجمه می شود ، گاهی اوقات کلمات و اصطلاحات آن قابل درک نیست. با این وجود افزونه های ایرانی رایگان و پولی متنوعی وجود دارند که ضمن ارائه ترجمه کامل و دقیق وردپرس ، ویژگی های مختلفی از جمله امکان فارسی سازی تاریخچه ، نصب فونت ها و سایر خدمات به زبان فارسی را در اختیار کاربران قرار می دهند.

امنیت بالا یا پایین؟ مشکل این است

شکی نیست که بزرگترین و بحث برانگیزترین مشکل وردپرس امنیت آن است. حتی وقتی نام کاربری یا رمز ورود پیچیده و غیرقابل هک برای پنل مدیریت وب سایت وردپرس خود دارید ، باز هم چاله هایی وجود دارد که می تواند امنیت سایت شما را به خطر بیندازد.

شاید نکته منفی وردپرس در این مورد قدرت آن باشد که منبع باز یا منبع باز است. فاکتورهای زیادی برای ایمن نگه داشتن وردپرس وجود دارد که همه آنها باید توسط تیم برنامه نویسی حرفه ای یا حرفه ای در نظر گرفته شوند.

ممکن است شما در طراحی و راه اندازی ویژگی های وب سایت خود از افزونه های مختلفی استفاده کرده باشید. افزونه های رایگان و یا حتی پولی وردپرس ، اگرچه عملکرد آنها را افزایش می دهد ، اما توسط هکرها یا افرادی که می خواهند از شما سو استفاده کنند ، با یک ابزار خطرناک که حاوی اشکالات و کد مخرب است ، به خطر بیفتد. بودن.

توصیه می شود افزونه ها یا طرح بندی هایی را که برای سایت خود انتخاب کرده اید از وب سایت های معتبر خریداری کنید و یا اینکه توسط کارشناسان بررسی شود. متخصصان گروه طراحی وب سایت دارکوب می توانند در این زمینه به شما کمک کنند یا طیف گسترده ای از قالب های ایمن و متنوعی را که برای راه اندازی یک وب سایت نیاز دارید ، در اختیار شما قرار می دهند. فقط به قسمت الگوهای آماده سایت دارکوب مراجعه کنید.

به روزرسانی های گاه به گاه

اگرچه هسته اصلی وردپرس معمولاً هر یک تا دو ماه یکبار به روز می شود ، اما چالش دیگر برای مدیران وب وردپرس افزونه هایی است که ممکن است ماهانه چندین بار به روز شود. افزونه ها معمولاً توسط توسعه دهندگان متناسب با نیاز وب سایتی که روی آن نصب شده است ، اصلاح می شوند.

به روزرسانی افزونه ها کار صحیح را برای آن دشوار می کند ، این بدان معناست که مدیر سایت مجبور است مجدداً از سازنده بخواهد تا افزونه را تطبیق دهد. اگرچه می توانید این به روزرسانی ها را نادیده بگیرید ، اما به روزرسانی ها معمولاً با هدف رفع اشکالات و مشکلات افزونه ها یا الگوهای فعلی انجام می شود و استفاده از آنها روش خوبی برای حفظ امنیت و بهبود عملکرد کلی سایت وردپرس است.

البته برای حل این مشکل و حذف کدی که توسط شما یا سازنده سایت نوشته شده است ، می توانید از تم کودک یا Child Theme استفاده کنید. ایجاد تغییر در این الگو با به روزرسانی الگوی اصلی سایت ، از تغییرات ایجاد شده در پرونده CSS یا توابع جلوگیری می کند. این راه حل فقط در قالب وردپرس کاربرد دارد.

با همه مرورگرها سازگار نیست

البته وردپرس تا به امروز راه طولانی را طی کرده است و می توان گفت با اکثر دستگاه های جدیدی که قابلیت مرور وب دارند و همچنین با بسیاری از مرورگرها سازگار است. اما کاربرانی هستند که هنوز از دستگاه ها و مرورگرهای قدیمی استفاده می کنند و این می تواند برای وب سایت های وردپرس کمی مشکل ساز شود. نباید فراموش کرد که وب سایتی که بیشترین سازگاری را با همه مرورگرها داشته باشد ، شانس یافتن مشتری و کاربران خود را افزایش می دهد.

سئو در هسته وردپرس مسئله ای نیست

اگرچه وردپرس یکی از سازگارترین سیستم های مدیریت محتوا با قوانین و اصول سئو محسوب می شود ، اما هسته اصلی این وب سایت به تنهایی نمی تواند ابزارهای لازم برای بهینه سازی سئو را فراهم کند. در عوض افزونه های خوبی برای وردپرس وجود دارد که می تواند کیفیت سئو را به سطح رضایت بخش و مناسبی برساند.

اکثر نسخه های رایگان افزونه ها مانند Yoast فقط سطح محدودی از بهینه سازی را دارند و برای دسترسی کامل ، شما باید یک نسخه پولی ارائه دهید.

سفارشی سازی هدفی نه چندان نزدیک است

وردپرس با استفاده از PHP و همچنین کد CSS و HTML ساخته شده است و البته اگر می خواهید کد این سایت ساز منبع باز را دستکاری و شخصی سازی کنید ، باید دانش خوبی در زمینه برنامه نویسی وب داشته باشید.

اگر یک برنامه نویس هستید ، بدون شک می توانید با وردپرس بهترین شرایط را برای خود ایجاد کنید ، در غیر این صورت ، یا مجبور خواهید بود به تغییرات شخصی سازی محدود در قالب فعلی بسنده کنید ، یا یک برنامه نویس وردپرس را استخدام کنید.

پشتیبانی که خیلی شما را پشتیبانی نمی کند

یکی از مهمترین اشکالات و مشکلاتی که اکثر کاربران وردپرس با آن روبرو هستند عدم پشتیبانی مداوم و پاسخگو از مشکلاتی است که در هنگام نصب و اجرای وردپرس رخ می دهد. بسیاری از مردم فکر می کنند وردپرس توسط یک شرکت بزرگ تهیه شده است و انتظار دارند که این شرکت مسئولیت خدمات پس از فروش خود را به عهده بگیرد.

اما واقعیت این است که وردپرس توسط تیم مشتاقانی که داوطلب کمک به توسعه آن هستند اداره می شود. انجمن های مختلفی وجود دارد که افراد فعال به بیشتر س questionsالات کاربران پاسخ می دهند ، اما این روند ممکن است ساعتها یا روزها طول بکشد و سرانجام هیچ کس نمی تواند پاسخ س willال شما را بداند.

به همین دلیل ، توصیه می شود که وب سایت وردپرس خود را از شرکت های معتبر و معروف طراحی وب خریداری کنید. سپس می توانید پشتیبانی طولانی مدت و فوری داشته باشید و مطمئن باشید که مشکلات غیرمنتظره را حل کرده و در مدت زمان کوتاهی حل خواهید کرد. شرکت طراحی وب سایت دارکوب بهترین خدمات طراحی سایت وردپرس را در بین شرکت های ایرانی ارائه می دهد. با انتخاب الگوی مورد نظر خود ، می توانید وب سایت مورد علاقه خود را در مدت زمان کوتاهی تحویل بگیرید و از خدمات پس از فروش طولانی مدت و همچنین خدمات بازاریابی دیجیتال ما لذت ببرید.

بارگیری آهسته و چالش های مدیریت منابع سرور

چالش بهینه سازی سرعت در وردپرس یکی از مواردی است که ساخت وب سایت های بزرگ را به کمک این سیستم عامل غیرممکن می کند. به دلیل کاربرد پذیری وردپرس و توانایی بی نهایت نصب پلاگین ها ، معمولاً پس از نصب پوسته های سنگین که تعداد زیادی افزونه روی هسته آن نصب شده است ، عامل اصلی کاهش سرعت بارگذاری سایت های وردپرس است.

تصور کنید که تعداد زیادی از کاربران برای بازدید از چنین سایتی می آیند ، آنچه اتفاق می افتد این است که منابع سرور تمام می شود و بنابراین برای مدتی خراب می شود.

سرعت بارگذاری وب سایت یکی از مهمترین معیارهای سئو از نظر گوگل است. در واقع ، اگر سرعت بارگذاری وب سایت شما خوب نباشد ، نه تنها مشتری و بازدید کننده خود را از دست خواهید داد ، بلکه گوگل نیز متوجه کاربر پسند بودن وب سایت شما نخواهد شد و به تدریج رتبه بندی خود را از دست خواهید داد.

اگرچه سرعت بارگیری پایین یکی از مهمترین مشکلات وردپرس است ، اما با رعایت چند اصل مهم این مشکل قابل حل است. استفاده از الگوهای آماده ساخته شده توسط برنامه نویسان حرفه ای و همچنین استفاده از افزونه های محدود و مفید می تواند راه حل این مشکل بزرگ در اکثر وب سایت های وردپرس باشد.

با بیش از 19 سال تجربه درخشان در زمینه طراحی وب و قالب های آماده وردپرس ، تیم برنامه نویسی شرکت طراحی وب سایت دارکوب ضمن ارائه مشاوره ، مناسب ترین قالب ها را برای شروع کار شما معرفی می کند.

حرف آخر

سیستم مدیریت محتوای وردپرس به عنوان یک سایت ساز محبوب و کارآمد ، روند راه اندازی وب سایت را برای کاربرانی که کمترین دانش را در این زمینه دارند تسهیل می کند. متخصصان و برنامه نویسان به مشاغل کوچک و بزرگ توصیه می کنند که اگر در راه اندازی وب سایت و استفاده از وردپرس جدی هستند ، نکات مهمی مانند امنیت ، حملات هک و همچنین به روزرسانی هایی را که ممکن است مشکل ایجاد کنند ، رعایت کنید. متخصصان این کار را می کنند.

اگرچه وردپرس اولین و آخرین انتخاب اکثر مشاغل کوچک و نوپا است ، اما نباید از اهمیت یک وب سایت برای نشان دادن قدرت و موفقیت یک برند در نزد مشتریان غافل شد. تیم برنامه نویسی شرکت طراحی وب سایت دارکوب بهترین راه حل ها را برای مشاغلی که قصد ورود به بازار آنلاین را دارند و می خواهند در مدت زمان کوتاهی به نتیجه مطلوب و فروش بالا برسند ارائه می دهد.


صفحات دیگری که ممکن است به آنها علاقه داشته باشید




Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.