home دسته‌بندی نشده چگونه یک صفحه فرود خوب طراحی کنیم؟

چگونه یک صفحه فرود خوب طراحی کنیم؟


هر مشاغل به دنبال فرصتی طلایی برای ترغیب کاربران بیشتر به خرید یک محصول یا پر کردن فرم هستند.

پیشنهاد مقاومت ناپذیر ما به کاربران وب سایت فرصتی طلایی برای تبدیل ترافیک ورودی به خریدار است. در غیر این صورت ، قرار دادن یک دکمه خرید آنلاین در صفحه اصلی و در میان محتوای مختلف دیگر به درد شما نمی خورد.

برای اینکه مخاطبان شما فقط روی یک چیز تمرکز کنند ، باید آنها را به صفحه های اصلی هدایت کنید. صفحاتی طراحی شده اند که مخاطبان شما را بدون سردرگمی به مشتری فعال تبدیل کنند.

صفحات فرود چیست؟

صفحاتی که کاربرانی را که توسط کانالهای مختلف تبلیغاتی برای خرید یا انجام یک فعالیت خاص ترغیب می شوند ، ترجیح می دهند. در حقیقت ، صفحات فرود برای جذب کاربران جدید و تبدیل آنها به خریداران فعال طراحی شده اند.

اما نمی توان هر صفحه از سایت را که بازدید کننده وارد می کند ، صفحه فرود نامید. هنگامی که مخاطب را به انجام کار خاصی دعوت می کند صفحه فرود یا صفحه فرود نامیده می شود.

به عنوان مثال وقتی وارد صفحه اصلی سایت پونیشا می شوید با صفحه ای از سایت روبرو می شوید که شما را به همکاری با آن دعوت می کند. این صفحه نمونه خوبی از صفحه فرود است. درست در مقابل این نوع طراحی ها ، ممکن است وارد صفحه اصلی خبرگزاری فارس شوید که گزارشی از هواشناسی امروز را تهیه کرده است. این نمی تواند یک صفحه فرود باشد زیرا فقط اطلاعات را ارائه می دهد.

چرا باید صفحه فرود داشته باشیم؟

یک کسب و کار ممکن است به یکی از سه دلیل زیر صفحه فرود را طراحی کند.

  • از مشتریان اطلاعات دریافت کنید

یک کسب و کار برای ترغیب مشتریان خود به ارائه اطلاعات در ازای محتوای ارزشمند ، صفحه ای را طراحی می کند. به عنوان مثال ، فروشگاه لباس آنلاین یک کتابچه آنلاین با موضوع راهنمای انتخاب پیراهن مردانه برای جمع آوری اطلاعات در مورد مشتریان احتمالی خود ارائه می دهد و مشتریان اطلاعات لازم را در فرم دریافت این جزوه پر می کنند.

  • فروش مستقیم محصولات

در بسیاری از موارد ، یک فروشگاه آنلاین ممکن است یک صفحه فرود را برای فروش مستقیم دسته خاصی از کالاها طراحی کند. به عنوان مثال ، هنگام مرور وب ، بر روی آگهی فروش ژاکت در فروشگاه دیجی کالا کلیک می کنید و برای خرید مستقیماً به دسته ژاکت ها هدایت می شوید. یا حتی ممکن است با انتخاب یک لینک خاص وارد فرآیند پرداخت شوید و مستقیماً کالا را خریداری کنید.

  • با مشتریان ارتباط برقرار کنید

برقراری ارتباط با مشتری در هر شغلی مهم است. این هدف را می توان با طراحی صفحه فرود مناسب برای محصولات به دست آورد. به عنوان مثال ، شخصی کلمه برنج را در اینترنت جستجو می کند و از طریق نتایج موتور جستجو به وب سایت شما هدایت می شود. در این مرحله با کمک صفحه فرود می توانیم محصولات مختلفی را به مشتری خود معرفی کرده و وی را به بازدید از این محصولات ترغیب کنیم و یا حتی سعی در ترغیب وی به خرید محصولات مختلف داشته باشیم.

3 نوع صفحه فرود محبوب:

  • از طریق کلیک کنید

ممکن است یک وب سایت برای تبدیل کاربران به خریداران فعال صفحه فرود طراحی شده باشد که چندین لینک به صفحات مختلف سایت دارد.

در واقع ، این نوع صفحات فرود به عنوان رابطی عمل می کنند که قرار است مخاطب را ترغیب کند تا به پیوندهای صفحه مراجعه کند. از جمله پیوندهای مورد استفاده در این صفحه می توان به پیوندهای مربوط به صفحه خرید ، فروشگاه ، عضویت و … اشاره کرد. بودن.

این نوع صفحه های فرود شکل خاصی ندارند و سعی می کنند به عنوان واسطه ای بین تبلیغات و خرید محصولات عمل کنند.

  • صفحه سرب صفحه فرود

اگر آدرس ایمیل شخصی دارید ، می توانید از آن برای جلب توجه آنها استفاده کنید. از طرف دیگر ، اگر بتوانید توجه کسی را جلب کنید ، احتمال موفقیت در بازاریابی و تبلیغات بسیار افزایش می یابد. در نتیجه ، آدرس های ایمیل کالای ارزشمندی برای هر شغلی است.

به همین دلیل است که در طراحی صفحات فرود ، بسیاری از مشاغل به جای دعوت از کاربران برای کلیک روی آنها ، اطلاعات مربوط به اطلاعات خود را در فرم خاصی وارد می کنند.

بعداً با کمک این اطلاعات ، شرکت ها سعی کردند در برنامه های بازاریابی و تبلیغاتی خود موفقیت بیشتری کسب کنند.

  • صفحه فرود صفحات فرود انتخاب کنید

هدف از طراحی این نوع صفحه فرود ، بدست آوردن آدرس ایمیل و اطلاعات تماس یک شخص یا کاربر است. به همین دلیل طراحی این صفحه و محتوای آن بسیار مهم است. تمام کاربرانی که وارد این نوع صفحه می شوند این سوال را در ذهن خود دارند که در ازای این اطلاعات چه چیزی دریافت می کنند؟ چرا باید این کار را انجام دهم؟

اگر نتوانید به طور واضح ، سریع و قانع کننده ای به این س answerال پاسخ دهید ، مطمئناً موفق به ترغیب کاربر به ارائه اطلاعات نخواهید شد. با کمک اطلاعات به دست آمده در این مرحله می توان کمپین های بازاریابی الکترونیکی مناسبی را برگزار کرد.

پنج عنصر اصلی که یک صفحه فرود به موفقیت نیاز دارد

هر صفحه فرود فقط به منظور تبدیل کاربر به خریدار طراحی شده است. در نتیجه ، همیشه باید هدفی را که می خواهید بدست آورید قبل از طراحی صفحه فرود مشخص کنید.

به همین دلیل ، 5 عنصر زیر را می توان برای یک صفحه فرود در نظر گرفت.

همیشه یک پیشنهاد غیر قابل مقاومت برای مخاطبان خود داشته باشید:

چرا کسی باید شما را انتخاب کند؟ پیشنهاد مقاومت ناپذیر تجارت شما به مخاطب دقیقاً همان چیزی است که تعیین می کند چرا کسی باید شما را انتخاب کند. در واقع ، این پیشنهاد انتظارات روشنی از شما در ذهن مخاطب ایجاد می کند.

برای این قسمت می توانید از سه روش زیر استفاده کنید:

  • عنوان اولین چیزی است که کاربران با آن روبرو می شوند. بنابراین بسیار مهم است که بتوانید با یک عنوان واضح و کوتاه به آنها بگویید مشتری ها از شرکت شما چه دریافت می کنند. به عنوان مثال این عنوان را در نظر بگیرید: در کمتر از 30 دقیقه در آستان خانه خود یک پیتزای گرم دریافت خواهید کرد. این یکی از عناوینی است که انتظارات مشتری از یک فروشگاه فست فود را به طور واضح و کامل بیان می کند.
  • از تیتر همیشه نمی توان انتظار داشت که به راحتی در ذهن مخاطب نفوذ کند و باقی بماند. به همین دلیل شما باید از متن پشتیبانی استفاده کنید. عنوان حامی مالی تلاش می کند تا زاویه دیگری را که می خواهید عنوان اصلی را بیان یا تأیید کنید ، پوشش دهد.
  • پایین صفحه فرود یکی از بهترین مکان ها برای ارائه مزیت بالقوه خود به مشتریان بالقوه است. در واقع ، این بهترین فرصت برای اطمینان به مشتری شما است که راه درست را انتخاب کرده است.

تصاویر مانند یک قهرمان است:

یک عکس می تواند هزاران کلمه برای گفتن داشته باشد. در نتیجه با کمک یک عکس خوب و استفاده از آن در طراحی صفحه فرود می توان به بازدیدکنندگان کمک کرد تا درک بهتری از اوضاع داشته باشند.

یک عکس خوب باعث می شود مشتری با شما همدلی کند و تحت تأثیر قرار گیرد. به عنوان مثال ، می توان از تصویر کودک در حال خوردن غذا برای صفحه فرود مربوط به غذای کودک استفاده کرد.

ویژگی ها و مزایا را مشخص کنید:

برای معرفی مزایا و ویژگی ها ، سعی کنید آنها را به گونه ای دسته بندی کنید که فواید مخاطبان را برجسته کند. به یاد داشته باشید که این ویژگی ها به مشتریان بالقوه شما استفاده از محصول را نشان می دهد.

قبل از شناسایی مزایا و ویژگی ها ، سعی کنید خود را جای مخاطب قرار دهید و ببینید محصول شما چه ارزشی برای آنها ایجاد می کند. همچنین ، همیشه سعی کنید مزایا را تا حد ممکن کوتاه نگه دارید.

بازخورد مشتریان قبلی خود را منتشر کنید:

طبق تحقیقات BrightLocal ، مشتریان قبل از خرید یک محصول را حداقل برای 10 نظر و بازخورد از مشتریان قبلی بررسی می کنند و تقریباً 14 دقیقه برای این کار وقت می گذارند.

همیشه سعی کنید به مشتریان بالقوه خود نشان دهید که افراد دیگر آنچه شما ارائه می دهید خریداری ، مصرف کرده و یا در آن شرکت کرده اند. اگر کاربران ببینند افرادی قبل از آنها این محصول را خریداری کرده اند و از آن راضی هستند. ترغیب به استفاده از آنها بسیار راحت تر است.

دعوت به عمل قوی (CTA)

بدون شک ، یکی از مهمترین عناصر هر صفحه فرود ، دکمه فراخوان عمل (CTA) است. طراحی برجسته و صحیح این دکمه می تواند مستقیماً بر نرخ تبدیل کاربران عادی به خریداران تأثیر بگذارد.

مهمترین نکات برای استفاده از CTA را می توان به شرح زیر ذکر کرد:

  • سعی کنید کمتر از کلمات عمومی مانند (اینجا را کلیک کنید) استفاده کنید.
  • از دکمه های تماس کنش مختلف استفاده نکنید ، مگر اینکه منجر به هدفی خاص شود.
  • همیشه برای مخاطب روشن کنید که در ازای انجام یک کار خاص چه چیزی به دست می آورد.

نتیجه:

تاکنون با صفحات فرود آشنا شده اید و متوجه شده اید که یکی از بهترین راه های جمع آوری اطلاعات و تمرکز مخاطب روی یک محصول خاص ، استفاده از این صفحات فرود است.

بسیاری از مشاغل وجود دارند که برای جذب مخاطبان جدید ، فروش بیشتر و کسب درآمد بهتر ، صفحات فرود را طراحی می کنند. اما یک نکته که باید همیشه به خاطر داشته باشید این است که هدف خاصی را دنبال کنید.



Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.