home دسته‌بندی نشده طراحی وب سایت ارزان – تبلیغات

طراحی وب سایت ارزان – تبلیغات


رایگان و ارزان بودن همیشه جذاب است. به خصوص اگر مربوط به کالای ارزشمندی مانند طراحی و راه اندازی وب سایت باشد. اما نکته قابل توجه این است که چرا آنها باید محصولات با ارزش بالا را به صورت رایگان یا با قیمت بسیار پایین به شما ارائه دهند.

این می تواند دو دلیل داشته باشد:

  1. ارزش محصول نهایی بیش از قیمت اعلام شده نیست.
  2. در آینده ، آنها هزینه های زیادی را برای پشتیبانی و مسائل جانبی دریافت می کنند.

اما استفاده از یک وب سایت رایگان ، برخلاف نام آن ، هزینه های پنهان و پنهانی بالایی دارد و به دلیل محدودیت های زیادی که این قبیل سایت ها دارند ، پیشنهاد خوبی برای شروع کار یا فعالیت در اینترنت نیستند.

3 راه برای راه اندازی وب سایت به صورت رایگان؟

معمولاً از ابزارها و روش های خاصی در طراحی و راه اندازی سایت های رایگان استفاده می شود که در ادامه معرفی و بررسی خواهیم کرد.

  1. برای طراحی و راه اندازی یک وب سایت رایگان از وردپرس استفاده کنید.
  2. از سازندگان سایت استفاده کنید.
  3. طراحی رایگان یا ارزان توسط مدعیان و با گرفتن پول در مراحل بعدی

آیا می توان با وردپرس سایت رایگان طراحی کرد؟

طراحی وب سایت با کمک وردپرس کاملا رایگان است. این عبارتی است که اغلب در اینترنت یافت می شود ، خصوصاً اگر به دنبال طراحی وب سایت ارزان هستید. اما موضوع این نیست که بگوییم فقط وردپرس خودش رایگان است و بقیه مراحل طراحی سایت نیز نیست. شما به دامنه و میزبان نیاز دارید … که هزینه های گوناگونی دارند. برخی از هزینه ها مانند هاست و دامنه به صورت دوره ای تمدید می شوند و به هزینه خاصی نیاز دارند. پس از نصب وردپرس ، شما فقط یک سایت با ظاهری کاملاً ابتدایی دارید که باید هزینه قالب و برخی افزونه های مورد نیاز را پرداخت کنید. علاوه بر موارد فوق ، اگر هنگام استفاده از یک ویژگی خاص نیاز به برنامه نویسی داشته باشید ، بسته به نوع کار ممکن است هزینه های متفاوتی متحمل شوید.

طراحی سایت رایگان با کمک سایت سازان

سازندگان وب سایت برای سهولت روند راه اندازی وب سایت در اینترنت ایجاد شده اند. در واقع با کمک سایت سازان می توانید بدون نیاز به دانش خاص ، سایتی را طراحی کنید. به طور کلی ، سه دسته سایت ساز در اینترنت فعال هستند.

  • سایت سازانی که در طراحی اولیه خود سایت رایگان را برای شما طراحی می کنند. اما داشتن امکانات ویژه مستلزم پرداخت است.
  • گروه دیگری از سایت سازان سالانه حق اشتراک از مشترکان خود دریافت می کنند.
  • برخی دیگر از سایت سازان نیز در سود مشتریان خود سهیم هستند.

با استفاده از تبلیغات رایگان طراحی وب سایت مخاطبان را جذب کنید

برخی از افراد از این عنوان فقط برای جذب مخاطب و هدایت بازدید بیشتر به وب سایت خود استفاده می کنند. پس از مراجعه به وب سایت آنها ، هزینه های مختلفی را برای طراحی سایت مشاهده خواهید کرد. علاوه بر این ، افراد زیادی هستند که با کمک تبلیغات برای طراحی و راه اندازی سایت های رایگان یا بسیار ارزان ، سعی در جذب مشتری دارند ، اما پس از انجام کار یا در طول کار برای بسیاری از مراحل از مشتریان خود پول می خواهند. .

چرا یک سایت ارزان یا رایگان طراحی نمی کنیم؟

راه اندازی یک وب سایت قطعاً هزینه های متفاوتی دارد که نمی توان آن را ارزان یا رایگان دانست. در واقع ، هنگام طراحی سایت ، ما با هزینه ها و یافته های پنهان متفاوتی روبرو خواهیم شد. طراحی و راه اندازی یک وب سایت می تواند یک سرمایه گذاری سودآور برای تجارت شما باشد. هنگامی که طراحی سایت خود را به یک شرکت یا گروه معتبر و حرفه ای می سپارید. شما مطمئن هستید که بسیاری از اشتباهات هرگز اتفاق نخواهد افتاد. علاوه بر این ، با توجه به امکانات مورد نیاز برای کسب و کار شما ، وب سایت می تواند کاملاً شخصی سازی شده و کلیه موارد لازم برای آن ایجاد شود. این می تواند هزینه و همچنین زمان آماده سازی را تحت تأثیر قرار دهد.

پشتیبانی (پرداخت شده)

کارهای زیادی وجود دارد که باید برای کمک به آنها انجام دهید. برای جلوگیری از مشکلات امنیتی ممکن است لازم باشد طراحی وب سایت را تغییر دهید یا سایت را به روز کنید. ممکن است لازم باشد اطلاعات تماس یا هر رویداد دیگری را که نیاز به پشتیبانی دارد تغییر دهید ، اما متأسفانه پشتیبانی خوبی از سایت های ارزان قیمت صورت نگرفته است یا برای پشتیبانی از موارد بسیار ساده مجبور به صرف هزینه های زیادی هستید. البته باید توجه داشت که وقتی برای راه اندازی و طراحی سایت خود به شرکت های معتبری مراجعه می کنید با این مشکل روبرو نخواهید شد. در این شرکت ها ، یک تیم حرفه ای همیشه شما را پشتیبانی می کند.

نمایش تبلیغات

به طور کلی می توان دو منبع درآمد برای سایت سازان در نظر گرفت. تبلیغات و ارتقا account حساب. در واقع شما می توانید با کمک سایت سازخایی یک سایت رایگان راه اندازی کنید اما پیشاپیش مکان هایی برای نمایش تبلیغات در سایت وجود دارد که از دسترس شما خارج است و هیچ کنترلی بر تبلیغات نمایش داده شده ندارید. اکثر ارائه دهندگان سایت رایگان با نمایش تبلیغات در وب سایت های وابسته خود درآمد کسب می کنند. در واقع شما یک وب سایت رایگان ایجاد می کنید. شما شروع به تولید محتوا و تبلیغات برای این وب سایت می کنید و ارائه دهنده خدمات وب سایت شروع به نمایش تبلیغاتی می کند که هیچ کنترلی روی آنها نخواهید داشت. بسیاری از اوقات ، رقبا از این ویژگی برای شروع تبلیغات در وب سایت شما استفاده می کنند و این برای کسب و کار شما بسیار مضر است.

نام دامنه

در راه اندازی سایت رایگان دامنه رایگان وجود ندارد و در صورت استفاده از دامنه رایگان ، زیر مجموعه دامنه اصلی سایت به شما تعلق می گیرد. دامنه های رایگان در واقع زیر دامنه های سایت اصلی ارائه دهنده آن دامنه رایگان هستند. علاوه بر این ، هیچ تضمینی وجود ندارد که دامنه رایگان شما در لیست نتایج موتور جستجو ظاهر شود یا اینکه پس از یک سال می تواند به صورت رایگان تمدید شود. استفاده از این دامنه ها معمولاً تأثیر منفی در جلب اعتماد مشتری دارد و از اعتماد مشتری به وب سایت شما و خرید جلوگیری می کند.

عدم امکان شخصی سازی

اگر توانایی برنامه نویسی در سایت را ندارید ، نمی توانید بسیاری از افزونه ها را نصب کنید یا حتی توانایی فروش اغلب از دسترس شما خارج است ، نمی توانید از پایگاه داده استفاده کنید. یا حتی نصب ssl امکان پذیر نیست. در برخی موارد ، در صورت دریافت پول ، برخی از این ویژگی ها می توانند به سایت اضافه شوند.

سئو

یکی از مهمترین مراحل هنگام راه اندازی وب سایت سئو است. فقط باید در مورد کمکی که به دیگران می کنید بیشتر از دیگران تبعیض قائل شوید. البته بیشتر سرویس های طراحی سایت از امکانات SEO مناسب برخوردار نیستند و از مشکلات زیادی مانند سرعت کم بارگذاری ، مشکلات فنی رنج می برند. البته آنها لینک سازی مناسبی ندارند و همچنین از هاست و دامنه نامناسب استفاده می کنند.

حافظه محدود

در طراحی سایت به صورت رایگان یا ارزان ، فضای خاصی برای بارگذاری پرونده ندارید. سرانجام ، حداکثر چند مگابایت فضا به شما اختصاص خواهد یافت که قطعاً برای هیچ مشاغلی مناسب نیست.

نام تجاری

در واقع ، بسیاری از سایت سازان که طراحی سایت رایگان یا کم هزینه را ارائه می دهند ، به احتمال زیاد برای کسب و کار خود به دنبال مارک هستند. با ورود به سایت ایجاد شده با کمک این ابزار ، کاربر با لوگویی همراه با پیام تبلیغاتی مربوط به آن روبرو می شود که برای هیچ کس خوشایند نیست.

ظاهر سایت

اگر وب سایت شما خوب به نظر نرسد ، مورد توجه جدی مشتریان قرار نخواهید گرفت. طراحی نامناسب یک وب سایت می تواند منجر به عدم اعتماد کاربران به آن و جلوگیری از آن به عنوان یک وب سایت ناخواسته شود. بسیاری از اوقات سایتی که در اصل توسط شما طراحی شده متفاوت از آنچه برای کاربر نمایش داده می شود و ظاهری بسیار نامرتب دارد. این ظاهر نامنظم عملاً باعث کاهش کارایی سایت و همچنین افزایش میزان خروج کاربران می شود. به طور کلی ، وب سایت های رایگان تعداد محدودی انتخاب در مورد طراحی وب سایت شما دارند که متأسفانه طراحی مناسبی ندارند.

پاسخگو بودن

طبق وب فکس ، بیش از 50٪ از ترافیک اینترنت در سراسر جهان توسط تلفن های همراه استفاده می شود. مردم برای دسترسی به اینترنت بیشتر به تلفن های هوشمند یا تبلت های خود اعتماد می کنند تا لپ تاپ ها و رایانه های رومیزی خود. از طرف دیگر ، موتور جستجوی گوگل امتیاز کمتری به وب سایت هایی می دهد که برای اندازه های مختلف صفحه نمایش بهینه نشده اند و اینگونه وب سایت ها دارای رتبه پایین تری در نتایج موتور جستجو هستند. از طرف دیگر ، تجربه کاربر هنگام استفاده از وب سایت بسیار مهم است. مطمئناً کاربری که در مشاهده وب سایت بر روی تلفن همراه خود مشکل دارد ، دیگر تمایلی به استفاده مجدد از آن نخواهد داشت.

عدم امنیت

هک و حملات سایبری چیزی است که همه وب سایت ها ، از جمله وب سایت شما را تهدید می کند ، اما در اینجا تفاوت زیادی وجود دارد. در طراحی و راه اندازی وب سایت های رایگان ، در بسیاری از موارد ، از کدگذاری صحیح استفاده نمی شود ، که می تواند سایت طراحی شده را در برابر چنین حملاتی بسیار آسیب پذیر کند. علاوه بر این ، به طور متوسط ​​، سیستم های مدیریت محتوا ممکن است چندین بار در ماه بروزرسانی داشته باشند که متأسفانه در وب سایت های رایگان یا ارزان یا در ازای دریافت مبلغ قابل توجهی برای انجام این کار ، انجام نمی شود. آنها این امکان را فراهم می کنند.



Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.