home دسته‌بندی نشده شهرت خود را بصورت آنلاین مدیریت کنید

شهرت خود را بصورت آنلاین مدیریت کنید


این شما هستید که تصمیم می گیرید دیگران درباره شما چه فکر کنند. اینکه تصویر شما یا تجارت شما در ذهن مخاطب نقش بسته باشد ، کاملاً بستگی به نوع فعالیت شما در اینترنت دارد.

امروز ، به لطف گسترش و نفوذ اینترنت ، جهان به یک دهکده پر سرعت تبدیل شده است. هر کسبه و تجارت در این دهکده کوچک دارای اعتبار است و اگر مراقبت های لازم را نداشته باشد به راحتی از بین می رود.

عدم توجه به مدیریت اعتبار آنلاین می تواند یک شبه زندگی شما را خراب کند ، دقیقاً مانند هاروی وینستین ، که یک شبه به دلیل اخبار آزار و اذیت ، تمام شهرت و اعتبار خود را از دست داد و حتی منجر به ورشکستگی شرکت فیلم وینستین شد. این اتفاق افتاده

شهرت آنلاین چیست و چگونه می توان آن را مدیریت کرد؟

اولین منبع اطلاعاتی بسیاری از افراد اینترنت است. آنها به این اطلاعات اعتماد دارند و مهمتر از همه ، براساس این اطلاعات تصمیم می گیرند.

طبق ادلمن بینش ، از هر سه نفر دو نفر از اینترنت به عنوان مطمئن ترین منبع اطلاعاتی درباره یک شخص یا تجارت استفاده می کنند. در نتیجه ، آنچه در فضای آنلاین رخ می دهد ، بر کل زندگی شما تأثیر می گذارد.

هر کسب و کار یا فردی شهرت و اعتبار آنلاین خود را دارد که باید سعی کند با مدیریت این اعتبار ، اطلاعات گمراه کننده و منفی را به حداقل برساند.

به عنوان مثال در سال 2017 ، ویدئویی از آزار و اذیت یک مسافر کارمند ایالات متحده در اینترنت منتشر شد. این رویداد به سریعترین روز رشد در شبکه های اجتماعی تبدیل شد و بیش از 1 میلیون بار به اشتراک گذاشته شد. طوفان در شبکه های اجتماعی باعث سقوط سهام این شرکت شد و ارزش بازار تقریباً یک میلیون دلار از دست داد.

چگونه از اعتبار آنلاین خود محافظت کنیم؟

ما می دانیم که حفظ تصویر مثبت از شما یا تجارت شما بسیار مهم است. اما سوال این است که چگونه این کار را انجام دهیم؟ در اینجا چند نکته برای کمک به شما در حفظ و بهبود اعتبار آنلاین خود آورده شده است.

سریع به انتقادات و شکایات آنلاین خود پاسخ دهید.

  • بیشتر اوقات ، با یک پاسخ ساده اما حساب شده می توانید از بسیاری از تبلیغات منفی که برای شما یا تجارت شما اتفاق می افتد جلوگیری کنید.
  • همیشه سعی کنید انتقاداتی را که در شبکه های اجتماعی مختلف مانند اینستاگرام و … در مورد شما و تجارت شما نشان می دهد و نشان دهنده تعهد شما نسبت به رضایت مشتری است ، ببینید و به آنها پاسخ دهید.
  • اگر با انتقادات سختی روبرو شدید ، به جای عصبانی شدن ، کمی وقت بگذارید و پاسخ صحیحی به مشتریان خود ارائه دهید و اعتبار خود را از دست ندهید.

همه مشتریان شما هرگز راضی نخواهند بود. آنها دوست دارند که شنیده شوند. پاسخ شما به انتقاد آنها می تواند اثبات کند که آنها شنیده شده اند. علاوه بر این ، با این کار می توانید بر سایر مخاطبان که نظاره گر انتقاد و پاسخ شما هستند تأثیر بگذارید و حتی آنها را به خریداران وفادار تبدیل کنید.

همیشه اطلاعات منتشر شده در مورد خود را کنترل کنید.

همیشه در اینترنت برای خود ، تجارت و نام تجاری خود جستجو کنید. از مرور شبکه های اجتماعی غافل نشوید و همیشه محتوای مربوط به خود و تجارت خود را در شبکه های اجتماعی و اینترنت بررسی و تحلیل کنید.

برای این کار می توانید از Google Alert کمک بگیرید. با ثبت نام در این ابزار رایگان و مفید گوگل ، به محض بارگذاری محتوای مربوط به خود ، متوجه خواهید شد.

اظهارات و اظهارات مثبت منتشر شده در مورد شما در اینترنت می تواند بخشی از دارایی شما باشد و می توانید از آنها در بازاریابی ایمیل یا بخشهای مختلف وب سایتها و شبکه های اجتماعی استفاده کنید.

وقت خود را برای از بین بردن شایعات تلف نکنید.

می توانید درمورد شایعاتی که ممکن است در اینترنت در مورد شما پخش شود اقدام قانونی انجام دهید یا حتی مستقیماً با این شایعات سروکار داشته باشید.

اما بهتر است به جای هدر دادن وقت خود در پرداختن به شایعات بی اساس ، وقت خود را در حضور آنلاین مثبت بگذرانید تا شایعات را بی اثر کنید.

از اطلاعات شخصی خود محافظت کنید.

برای داشتن نمایه تجاری یا حرفه ای در اینترنت نیازی به انتشار اطلاعات شخصی ندارید. بنابراین سعی کنید این اطلاعات را حفظ کنید.

اطلاعات شخصی مانند آدرس خانه ، سن ، تاریخ تولد و … در اینترنت بسیار ارزشمند است. بسیاری از شرکت ها این اطلاعات را جمع آوری کرده و به تبلیغ کنندگان می فروشند. دقیقاً به همین دلیل است که شما باید تا آنجا که ممکن است از اطلاعات شخصی خود محافظت کنید.

این ممکن است زمان زیادی ببرد. اما قطعاً ارزشش را دارد ، مخصوصاً اگر اطلاعات شخصی زیادی داشته باشید.

با انتشار منظم مطالب ، حضور آنلاین خود را ایجاد کنید.

حتی اگر در شبکه های اجتماعی حضوری فعال داشته باشید. باز هم می توانید برای حفظ و ارتقا reputation شهرت آنلاین خود از یک وب سایت استفاده کنید.

پس از راه اندازی یک وب سایت ، مهم است که آن را به طور منظم به روز کنید. برای این کار می توانید برای خود برنامه ای تنظیم کنید که همیشه وبلاگ خود را به روز نگه دارید.

فعالیت رسانه های اجتماعی را جدی بگیرید.

ایجاد نمایه تجاری در شبکه های اجتماعی می تواند مخاطبان شما را افزایش دهد. البته به شرطی که تسلیم نشوید و به طور منظم و با برنامه به تولید محتوا ادامه دهید.

پس از مدتی خواهید دید که نمایه شما به طور برجسته ای در نتایج جستجو نمایش داده می شود و این می تواند به شما کمک کند مخاطبین جدیدی را به وب سایت خود جذب کنید.

نتیجه

در این مقاله سعی کردم شما را به ساده ترین شکل ممکن با مدیریت اعتبار و اعتبار آشنا کنم. در مدیریت اعتبار آنلاین ، همه چیز درمورد مشتری و در ارتباط ماندن با اوست.

حضور مثبت آنلاین برای هر شغلی مهم است. از طرف دیگر ، حفظ این حضور کار دشوار و پیچیده ای نیست ، کافی است با کمک راهکارهای ارائه شده در این مقاله سعی کنید اعتبار آنلاین خود را حفظ کرده و بهبود بخشید.



Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.