home دسته‌بندی نشده راه های افزایش فروش مغازه – تبلیغات

راه های افزایش فروش مغازه – تبلیغات


تاکتیک های سنتی فروش دیگر مانند گذشته کار نمی کنند. بنابراین شما باید از روش های جدید استفاده کنید تا همچنان بتوانید از تجارت خود درآمد کسب کنید.

اکنون که این پست را می خوانید ، احتمالاً یک فروشگاه دارید و به دنبال افزایش فروش خود هستید. شاید افت شدید فروش داشته باشید یا شاید همه چیز عالی باشد و به دنبال راهی برای حفظ موقعیت خود باشید.

کاهش فروش یک فروشگاه باید دلیلی داشته باشد که با ارائه یک راه حل مناسب می توان وضعیت بد را به یک وضعیت فروش عالی تبدیل کرد.

مغازه داران موفق هوشمندتر از دیگران نیستند ، اما آنها راه حل های خوبی ارائه داده اند که مشتریان را ترغیب به خرید از آنها می کند.

مشتریان در فروشگاه شما احساس امنیت می کنند.

یکی از بهترین کارهایی که می توانید برای سرگرمی این مشتری انجام دهید ، ایجاد اعتماد به مشتری است. بسیاری از مشتریان شما نگران سلامتی خود هستند.

شروع اقدامات بهداشتی و ایمنی برای جلب مشتری. هر کاری که برای امنیت افراد در فروشگاه انجام می دهید برای مشتریان خود توضیح دهید. سعی کنید از کانالهای مختلفی که در دسترس شماست برای انتقال اخبار اقدامات خود استفاده کنید.

فروشگاه شما باید در نتایج آنلاین ظاهر شود

اکنون بیش از هر زمان دیگری ، مردم از Google برای یافتن محصولات یا فروشگاه های نزدیک خود استفاده می کنند. با جستجوی کلمات کلیدی مرتبط با کاربران ، از نمایش کسب و کار خود اطمینان حاصل کنید.

به عنوان مثال ، اگر لباس کودک می فروشید ، هر زمان که مشتری شما کلمه کلیدی مربوط به لباس کودک را جستجو می کند یا به دنبال فروشگاه لباس کودک است ، باید به تجارت خود معرفی شوید.

زمان بیشتری را صرف تکمیل نمایه کسب و کار خود در Google و سایر ابزارهای مشابه کنید. تا جایی که ممکن است جزئیات مربوط به کسب و کار خود را اضافه کنید. این جزئیات شامل موارد زیر است:

  • نام ، آدرس ، شماره تلفن
  • ساعت کاری

هوشمندانه استخدام کنید

این کارمندان شما هستند که می فروشند. در نتیجه ، برای افزایش فروش در کارمندان خود سرمایه گذاری کنید. اگر کارمندانی را جذب خود کنید که مشتاق هستند ، آنها سعی می کنند تجربه خود را به مشتریان منتقل کنند. اگر آنها آگاه باشند ، با اطمینان اشتیاق خود را برای مشتریان در میان می گذارند.

برای استخدام بهترین کارمندان برای تجارت خود باید به نکات زیر توجه کنید:

  • سعی کنید کارمندانی را استخدام کنید که از محصولات شما اطلاع دارند و مشتاق فروش آنها هستند.
  • به کارمندان خود آموزش دهید تا بهترین تجربه خرید را برای مشتریان خود ایجاد کنند. متاسفانه اکثر مغازه داران فقط به کارمندان خود آموزش تعمیر و نگهداری محصول و تمیزی فروشگاه را می دهند. اگر آنها باید نحوه شناسایی نیازها و خواسته های مشتریان را به آنها بیاموزند و پس از سازگاری با مجموعه ای از محصولات ، بهترین پیشنهاد را به آنها بدهید.
  • به کارمندان خود این آزادی را بدهید که مشتریان را در اولویت قرار دهند. در واقع ، انجام این کار آنها را قادر می سازد تا با مشتریان ارتباط برقرار کنند و اولویت آنها را تعیین کنند.

انتظارات پایین تر

طبق تحقیقات irisys ، آمریکایی ها حاضر نیستند بیش از 8 دقیقه در صف های پرداخت فروشگاه در صف بمانند. بعد از این مدت آنها صف را ترک کرده و بدون خرید از فروشگاه خارج می شوند. انگلیس انتظار کمتر از این را دارد و پس از 6 دقیقه صف را ترک کرده و بدون خرید خرید آنجا را ترک می کند.

برای به حداقل رساندن زمان صف بندی:

  • کار را با تعداد کارمندان مناسب انجام دهید ، مخصوصاً در ساعت های شلوغی. شما می توانید ساعات اوج فروشگاه را براساس اطلاعات و داده های موجود تعیین کنید و خود را برای این ساعت ها آماده کنید.
  • همیشه سعی کنید یک POS آماده به کار داشته باشید تا با فعال کردن این دستگاه در ساعات شلوغی ، زمان صف را کاهش دهد.
  • سیستم های سنتی دیگر کار نمی کنند. امروزه به راحتی می توان در زمان ازدحام با فعال سازی یک یا چند سیستم اضافی مشکل را کاملاً حل کرد.

ارتباطات ، ارتباطات ، ارتباطات

برای اتصال و اشتراک محصولات روزانه خود می توانید از هرگونه ابزار ارتباطی چه به صورت رایگان و چه با هزینه استفاده کنید. همیشه کانال های مناسب را برای ارتباط با مشتریانی که استفاده می کنید شناسایی کنید.

به عنوان مثال ، اسنپ سعی می کند از طریق پیام کوتاه با مشتریان خود در تماس باشد. بارها و بارها پس از خرید ، برای خرید بعدی خود کد تخفیف از اسنپ دریافت می کنید.

خدمات اضافی و مکمل

برخورد خوب ، ارائه محصولات با تخفیف مناسب یا ظاهر زیبا در افزایش فروش فروشگاه موثر است ، اما نه به تنهایی. برای جذب مشتری بیشتر به تجارت خود ، باید کاری انجام دهید که دیگر رقبا آن را انجام ندهند.

به عنوان مثال ، با ارائه پیک رایگان برای ارسال خرید ، می توانید مشتری بیشتری جذب کنید. تصور کنید وارد یک مغازه عطر فروشی می شوید ، اگر فروشنده به شما مشاوره تخصصی و هدفمندی ارائه دهد ، برای شما جذاب خواهد بود و شما را به خرید دوباره از آنها ترغیب می کند.

یک برنامه ساده وفاداری برای مشتریان خود داشته باشید

همیشه سعی کنید یک برنامه وفاداری ساده برای مشتریان خود اجرا کنید تا بتواند ارزش ماندگاری مشتری و بازدهی بیش از 20٪ را ایجاد کند.

برای رسیدن به این هدف ، باید سعی کنید با کمک برنامه وفاداری به مشتریان خود انگیزه دهید و این انگیزه را در آنها زنده نگه دارید.

اگر هنوز برنامه ای برای ایجاد وفاداری در مشتریان خود ندارید. زود شروع کنید و از قبل برنامه ریزی کنید و به بهترین مشتریان خود پاداش دهید. برای این کار نیازی به برنامه پیچیده ندارید. با یک الگوی ساده شروع کنید.

به عنوان مثال ، فروشگاه کریسمس استرالیا A روی محصولات کریسمس مانند درختان و تزئینات فعال است. مشتریان این فروشگاه برای هر خریدی که انجام می دهند مقداری اعتبار برای خریدهای بعدی خود دریافت می کنند. در این سیستم ، مشتریان نیازی به پیگیری اعتبار پس انداز خود از طریق کارت ندارند ، اما هنگامی که مشتری هزینه خرید را پرداخت می کند ، فروشنده به وی اطلاع می دهد که به عنوان مثال 23 دلار اعتبار که می تواند برای خرید فعلی یا خریدهای بزرگتر استفاده کند. بعدی آن را ذخیره کنید.

این اطلاعات رضایت مشتری را ایجاد می کند. بیشتر افراد از اعتبار خود در همان خرید استفاده می کنند. اما مشتریانی هستند که اعتبار خود را برای خریدهای بعدی یا خریدهای بزرگتر پس انداز می کنند.

مشتری مدار باشید

فروشگاه شما قسمت کوچکی از زندگی مشتریان شما است. بنابراین شناخت رفتارهای عمیق ، عشق ها و موارد دیگر برای آنها مهم است. این اطلاعاتی است که می تواند به شما در کشف مشتریان کمک کند. سپس با این اطلاعات محصولات ، خدمات و تجربیات بسیار بهتری را برای مشتریان خود ایجاد کنید.

فروشگاه IKEA 8292 نفر از هشت شهر مختلف را مورد بررسی قرار داد تا عوامل استرس زا را برای افراد در ابتدای روز شناسایی کند.

طبق اطلاعات به دست آمده ، این فروشگاه آینه ای را طراحی و تولید كرده است كه به آویز نیز مجهز است. با کمک این آینه و آویز لباس آن ، مشتریان می توانند لباس های مورد نیاز خود را از شب قبل تهیه کرده و صبح ها با استرس کمتری از خانه خارج شوند.

نتیجه

افزایش فروش معمولاً نتیجه ترکیبی از روشهای مختلف است که بیان شده است. در نتیجه ، فقط با انجام یکی از موارد بالا نمی توان انتظار داشت که بی سابقه در تعداد مشتریان فروشگاه ما افزایش یابد.

همه می خواهند فروش بیشتری را تجربه کنند ، اما همه مایل نیستند برای دستیابی به این فروش اقدام کنند. اما با استفاده از این تکنیک ها می توانید فروشگاه و تجارت خود را رشد دهید. راه حل هایی که در اینجا برای شما نوشته شده راه حل های پیچیده ای نیستند ، فقط باید شروع به پیروی از آنها کنید.



Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.